desktop in de war

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jansap

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Berichten
67
Misschien zit ik in de verkeerde omgeving met de volgende vraag, verplaats mijn bericht dan maar. Volgens mij moet dit software matig in Xp zitten vandaar.

Ik bezit een laptop een dell d630. Een breedbeeld geval.
Als ik hem zo gebruik dan staan mijn icons op de desktop gesorteerd en gerangschikt volgens een bepaalde volgorde. Automatisch staat uit.

Zodra ik hem in z'n dockingstation klik en opstart staan ze geheel door elkaar uitgelijnd links. Dit is lastig en vervelend.

Haal ik hem er weer uit en start hem stand allone op dan staan ze weer zoals ik ze had.
Dat houd hij vast maar niet de instelling van de docking station activiteit.

Kortom als ik wissel van stand allone naar docking of andersom dan wisseld contineu de indleing van de icons op mijn bureaublad.

heeft iemand dit ooit aan de hand gehad en weet je de oplossing.

Gr

Jan
 
Ja, zoidra ik hem in het dockingstation zet krijg ik beeld op een vast TFT scherm.
Dat scherm is geen breedbeeld type.
 
Dan ligt het aan je verschillende resoluties, in weze niet veel aan te doen. Wat je kan doen is bij Eigenschappen van bureaublad > Instellingen, een beetje met de resolutie rommelen.

Succes
 
Er is een programma (wel meerdere denk ik) dat de X-Y positie van desktopiconen kan opslaan en terugzetten op verzoek.

Binnen Windows is hier geen oplossing voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan