Desktop issues

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordanius

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Hallo beste mensen,

ik zit met een probleem, telkens als ik windows verkenner probeer op te starten als snelkoppeling,start verkennen of gewoon in het start menu schiet alles van mijn desktop af en moet ik weer opnieuw inloggen alleen mijn achtergrond blijft nog staan ik had geen virus scanner (dom ik weet het, was nog aan het zoeken) ik heb nu
Kasperky en Avast,
kaspersky vond in c:\users\naam\appdata\local\temp\vddkduse.dll een virus

de computer is inmiddels helemaal opgeschoont
door de virus scanners, adaware en ccleaner maar het probleem blijft zich voordoen.
iemand een idee ??

alvast bedankt

Jordanius:thumb:

Hoi !

Zeker weten ad/spyware/virusvrij ?

Dan opstarten van de Vista-DVD en kiezen voor: repareren.

(Denk aan de opstartvolgorde in het bios)

Enne.....2 virusscanners op een PC is niet gewenst; kan zelfs schadelijk zijn !

Greetz,

Harry.

ik heb geen Vista dvd hij was er al op geinstaleerd (kant-en-klaar luilak computer)

ga nu meteen 1 scanner eraf gooien dank u

Laatst bewerkt:
ik heb geen Vista dvd hij was er al op geinstaleerd (kant-en-klaar luilak computer)

ga nu meteen 1 scanner eraf gooien dank u

Probeer maar ergens instellingen te veranderen of programma's te deinstalleren zonder dat je een menu in kan komen... mij lukt het nog niet.

ps nu ik een tijdje taakbeheer monitor zie ik dat hij steeds wmplayer.exe en PCMmediasharing opent en weer sluit. misschien helpt het geen idee

Laatst bewerkt:
het is meer dat ik een als ik een mappen open configuratie scherm of verkenner of beheer om maar wat te noemen zie ik nog geen 1 seconde de map voordat de computer de alles op het scherm muv mijn achtergrond, te herstarten, meestal krijg ik helemaal niks terug en moet ik opnieuw inloggen of rebooten dus ik kan eigenlijk helemaal niks doen behalve programma's probleemloos runnen. Zoals Modzilla, Ad-aware, World of Warcraft, Kaspersky...

best wel om hopeloos van te worden als je het mij vraagt.

Hoi !

Kun je wel systeemherstel gebruiken ?

Zo ja, terugzetten naar een datum voordat de huidige toestand begon, evt. in veilige modus.

Lukt dat ook niet, zul je via bijgeleverde CD-DVD´s of een anwezige recover/partitie de PC terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen.

Welk merk-type PC heb je =

Greetz,

Harry.

Systeem herstel is gelukt en hij loopt weer goed.

een naar virusje ofzo denk ik als ik de log van Kaspersky moest geloven, ben ik nu dus kwijt dus kan geen namen geven :( .

Harry heel veeel dank voor de tips en hulp.

Jordanius

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan