Desktop leeg, explorer.exe fout melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Defcon1

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2004
Hey allemaal,
Ik heb een groot probleem, als ik de computer opstart krijg ik een foutmelding na het welkoms scherm.

Foutmelding: Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000022). Klik op OK om de toepassing te beëindigen. en dit is door explorer.exe

Nadat ik op ok heb gedrukt komt de desktop gewoon tevoor schijn alleen zonder logo's en startbalk. Ik kan alleen CTRL+ALT+DEL drukken om taakbeheer tevoorschijn tekrijgen, hier heb ik geprobeerd om explorer.exe weer op te starten maar krijg dezelfde foutmelding.
Heb ook geprobeerd via "msconfig" systeemherstel tedoen maar dit werkte ook niet:evil:
Verder geprobeerd in veilige modus op te starten, maar hier werkt ook niet veel. Ik zit nu op het internet via Taakbeheer -> Mozilla Firefox, sinds IExplorer niet werkt :S :shocked:

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft, sinds ik al heel wat heb geprobeerd en gegoogled naar oplossingen maar nix heeft gewerkt.

Alvast bedankt :)

Ik heb hetzelde probleem

Ik heb hetzelfde probleem. met mijn HP laptop.

Vorige week is het opgetreden. Ik heb toen de hersteldisk gedraaid en dat heeft geholpen.

Helaas is het nu vandaag weer gebeurd en na weer de hersteldisk gedraaid te hebben is de desktop wel terug maar internet explorer werkt niet.
Er gebeurt niets naar dubbelklikken..

Ik installeer nu Ie7 om te kijken of dat helpt.

Ik heb wel Norton 360 geinstalleerd dus het kan eigenlijk geen virus zijn toch??

gr.

Leo
:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan