Desktop MX3100

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Wij hebben een Logitech desktop gekocht, toetsenbord met muis van het type Logitech MX3100 met lasermuis zie link:

http://www.logitech.com/index.cfm/products/productlist/NL/NL,crid=2200

Nu krijg ik dit niet goed ingesteld zodra ik na mijn startpagina ga, heb ik links ook mijn favorieten geopend staan om snel te kunnen scrollen naar andere forums e.d. Als ik wil scrollen op mijn startpagina moet ik daar eerts op klikken!! en ga ik dan even naar mijn favorieten toe en wil daar scrollen dan gaat dat voor geen meter? alleen als ik dan ergen in deze favorieten een map open b.v Forums dan werkt de scrol wel weer, en soms scrolt de startpagina er gewoon mee oplost. Ga ik dan weer op het veld van mijn startpagina staan werkt deze weer niet zonder er eerst op te hebben geklikt. Dat is toch van de gekke dat dit gebeurt, dit moet toch zijn op te lossen. Dit heb ik met mijn MX700 muis nog nooit gehad, en dit moet nu DE supermuis zijn!!!!!!. Ik hoop dat ik niet de enige ben die dat al heeft meegemaakt en wacht vol spanning af voor een oplossing in deze.

Groetjes, @xa.

Hallo Bertus, dit is ook al gebeurt maar wil dit ook op het forum plaatsen dat er meer mensen over kunnen meedenken. Het is net zoals ik al vermeld zal ik toch niet de enige zijn die dit heeft met die Desktop MX3100.

Bedank voor je reactie, @xa.

MX3100

Hallo meedenkers allemaal, het probleem is opgelost!!! ik heb de desktop in zijn geheel terugebracht en mijn geld teruggekregen. Geen oplossing en dus ook geen genoegen mee genomen.

Groetjes, @xa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan