desktop of laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

QueVivaPSV

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2010
Ik ben een thuiswerker en ik werk de hele dag achter de computer (web content schrijver). Nu ga ik een nieuwe computer aanschaffen. Wat is wijsheid, een desktop of laptop? Dus wat is voor iemand die de hele dag achter de computer werkt aan te raden?

Alvast bedankt!

Hoi,

Denk om je eigen een beetje actief te houden een desktop een notebook neem je al gauw mee op de bank in gemakkelijke houding en zo ik zou me eigen kennende een desktop nemen

Ik ben een thuiswerker en ik werk de hele dag achter de computer (web content schrijver). Nu ga ik een nieuwe computer aanschaffen. Wat is wijsheid, een desktop of laptop? Dus wat is voor iemand die de hele dag achter de computer werkt aan te raden?

Alvast bedankt!

Hoi (Velsenaar?),

Misschien is je huidige situatie een goed uitgangspunt ....
Wat heb je nu?
En als dat een desktop is, mis je dan de mobiliteit.
Zelf heb ik zowel een desktop als een laptop. Het grootste voordeel van de desktop is het riante HP w2207 scherm.

Praktijk: ik werk heel veel met de laptop. Zelfs als ik achter m'n bureau zit, want dan sluit ik de monitor, toetsenbord en muis er op aan; en functioneert mijn laptop als desktop .....
Het 'gedrag van de deksel' is zodanig in te stellen dat je hem dicht kan klappen, hij gewoon blijft werken en het laptopscherm wordt uitgeschakeld.

Laatst bewerkt:
Qua ergonomie is een laptop wel een stuk minder vindt ik. Ik zou liever een desktop kiezen met een goed toetsenbord, bureau en bureaustoel. Wel alles goed op hoogte stellen hoor.

Ik zou zelf als je de computer alleen thuis gebruikt een desktop nemen omdat je dan voor hetzelfde geld veel meer computer krijgt met betere onderdelen.

Grtz.

Bedankt voor de reacties. Het is me duidelijk, een desktop is een betere optie. Misschien kan ik een laptop bijkopen (altijd handig).

Nu gebruik ik ook altijd een desktop

Alvast bedankt!
ligt eraan;
werk je ook wel eens ergens anders?
als je veel onderweg bent: notebook
als je veel op 1 plek zit: desktop, die is vaak beter voor minder geld ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan