desktop pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@egkok:Selecteer een favicon uit je FavOrg lijst en kopieer die. Klik rechts op de bijbehorende snelkoppeling ( die dus inmiddels dat internetvignetje heeft) en kies ander pictogram. Plak 'm erin en je favicon is weer terug...en nu als bestandje.

NOU NOG FF DIT. In de favorg lijst hebben sommige sites gewoon een explorericoon terwijl ik zeker weet dat ze een eigen vignet hebben, ook bij resetten en her- installeren is dit het geval. Hoe kan dat geregeld worden ??

Als ik in de verkenner bij Favorg kijk (data) zie ik daar 33 icoontjes staan. Als ik Favorg run dan loopt ie 130 shortcuts ( snelkoppelingen) langs. De meeste sites hebben geen favicon, maar dat rijtje bestandjes in Favorg - data is volgens mij gefixeerd( voor alle duidelijkheid: die bestandjes zijn gefixeerd, niet dat rijtje). Bij mij veranderd dat niet iig.

Laatst bewerkt:
Probeer dit eens (heeft bij mij altijd gewerkt):

- Als je een site in je favorieten plaatst wordt het icoontje van die site naar de map "Tijdelijke internet bestanden" gekopiëerd, dus ga naar die map, zoek het icoontje op en kopiëer het met r-klik naar een andere map (maak ergens anders een nwe map aan).
- Sluit IE af en maak je temp map (internet bestanden) leeg.
- Ga na een evt reboot naar je favoriet (die inmiddels weer een explorer-icoon heeft) en kies "ander pictogram" via eigenschappen en dan is het alleen maar een kwestie van het icoontje in de nwe map selecteren en je bent klaar... geen 3e programma o.i.d.

suc6

henrik

Dat is ook wat favorg doet. Maar daar gaan die icoos ook verloren. Maar nog een vraag, als je zoon icoon kwijt bent en je hebt zoon eplorer icoon dan blijf je die houden ook al herinstal je, waar kan je die oorspronkelijke icoontjes weer terug vinden?>??

Voeg http://www.alfrink.nl maar eens toe. Kijk bij je favo's. Leeg je temp. Kijk bij je favo's. Ga opnieuw naar de site, voeg hem toe. Sluit IE en open hem weer. Nu moet ie er weer staan :).

Maar om dit handmatig bij alle site's te doen is uiteraard veel te veel werk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan