desktop shortcut bewaarder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

STE3FY Style

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
Berichten
169
Hallo,

Ik heb nog wel redelijk veel van die Shortcuts op me desktop staan.
Maar bestaat er misschien een programmatje dat met een icoontje op je desktop staat waar je je shortcuts in kunt zetten.
En als je er dan 1 x op klikt dan al je shortcuts over je scherm komen ofzo?

Alvast bedankt.
 
Bedoel je dat je normaal geen pictogrammen ziet, alleen als je daarop klikt? In vista kan dit door met je rechtermuisknop te klikken op je bureaublad -> beeld -> bureaubladpictogrammen weergeven (aan/uitvinken)
 
Misschien wel heel simpel gedacht, maar maak 'n pictogram op je buroblad, geef het een naam en sleep de pictogrammen, die je wilt verbergen hiernaar toe. Als je nu op dat pictogram klikt, komen de verborgen pictogrammen tevoorschijn!

P.s. Voor het geval dat: klik met je rechtermuisknop op het buroblad, vervolgens op nieuw en dan op map, die onder de naam "nieuwe map" op je buroblad komt te staan. Dan rechtermuisknop op "nieuwe map" klikken", ga naar eigenschappen, daarna aanpassen, ander pictogram (onderin) en zoek een leuk pictogrammetje uit.
 
Laatst bewerkt:
Misschien wel heel simpel gedacht, maar maak 'n pictogram op je buroblad, geef het een naam en sleep de pictogrammen, die je wilt verbergen hiernaar toe. Als je nu op dat pictogram klikt, komen de verborgen pictogrammen tevoorschijn!

P.s. Voor het geval dat: klik met je rechtermuisknop op het buroblad, vervolgens op nieuw en dan op map, die onder de naam "nieuwe map" op je buroblad komt te staan. Dan rechtermuisknop op "nieuwe map" klikken", ga naar eigenschappen, daarna aanpassen, ander pictogram (onderin) en zoek een leuk pictogrammetje uit.

ja dat heb ik eigenlijk al maar vind ik niet zo lekker werken heb liever dat je met picto of toets combi je dan je shortcuts kunt zien en verbergen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan