Desktop upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sacioli

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2015
Goedenavond allemaal,

Zoals jullie zien ben ik nieuw op dit forum. Dit komt omdat ik eigenlijk al een tijdje mijn PC wil upgraden en ik er zelf gewoon niet uitkom wat ik moet upgraden.

Dit zijn mijn specs op dit moment:

Processor: Intel Core(TM)2 Quad CPU Q9400 @2.66GHz (4CPUs) ~ 2.7GHZ
Moederbord: Gigabyte EP45-UD3LR
RAM: 4 GB ( 3,25 gebruikt want ik heb een 32-bit systeem )
Grafische kaart: NVIDIA GEFORCE GTX 275 : 2286 geheugen.

Heb daarnaast Windows 7 32-bit en een harde schijf van 1 TB.

Nu is deze PC iets van 5 jaar oud en ik merk dat ik bepaalde games moeilijker kan spelen. Zoals bijvoorbeeld Civilization V.

Wat ik graag zou willen is dat ik spellen op High kan spelen, dus gewoon met mooie kwaliteit. Met deze onderdelen gaat dat niet echt bij de nieuwste spellen. Daarnaast heb ik het gevoel dat k sowieso moet overstappen op een 64-bit systeem.

Dus mijn vraag aan jullie; Welke onderdelen moet ik upgraden om zwaardere spellen op High te kunnen spelen? Mijn budget is ongeveer 1000-1200 euro.

Bedankt alvast voor je reactie!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Voor dat budget kan je een nieuwe pc aanschaffen. zoiets als deze bv een windows erbij en je hebt een prima game pc

Bedankt voor je antwoord!

Ik heb er niet heel veel verstand van hoor, maar is mijn grafische kaart een beetje sterk? Daarnaast las ik altijd dat je processer compatibel moest zijn met een 64-bit besturingssysteem moest zijn. Is dat deze ook?

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij medion heb je voor dat geld een complete game pc

Hoi,

Niks ten nadelen van een medion maar in mij eerste bericht mijn link onder deze zal een beter configutatie en evn betere hardware weergeven en de videokaart in die pc is een prima videokaart en sterk genoeg voor wat je wilt.

Dus goed genoeg om Skyrim en Battlefield makkelijk te draaien?

Hoi,

Lijkt me wel veel beter is een niet behalve dan de 980 videokaart maar die past niet in je budget;) en vind ik eigenlijk zonde om die in je huidige pc te zetten.

Hoi,

Kun je die ook voor mij in een PC zetten met zo'n grafische kaart? Kan ik daar dan de komende jaren mee vooruit met zo'n grafische kaart?

Hoi,

Een quote is om op iets te attenderen hoor dus in dit geval niet echt nodig

verders zal ik even voor kijken.

om nog ff terug te komen op die medion daar zit wel een besturing systeem bij.
Die moet er ook op

Sorry Modag, ik dacht misschien ook om duidelijk te maken dat ik het tegen jou heb.

Alvast bedankt! Ben benieuwd.

Hoi,

Bij deze dan wel zonder ssd maar dit is even de beste optie en neem aan dat je we een w 7 hebt hier kan je voorlopig weer prima mee vooruit misschien op een later tijdstip een ssd voor wat snellere opstart etc.

klik op deze dan zie je wat en sorry hoeft niet hoor is alleen om even topic wat overzichtelijk te houden

Laatst bewerkt:
Want als je nu een SSD harde schijf erin gooit wordt de prijs hoog? En kan op deze PC ook Windows 8.1? Want Windows 7 32-bit kan maximaal 3,25 GB RAM ondersteunen.

Bedankt nogmaals!

Hoi,

Dan komt er een 100€ bij en ja natuurlijk kan deze pc windows 8.1 64 bits aan

Sorry dat ik je zo lastig val, maar kun je die SSD harde schijf er ook nog bij gooien? Dan weet ik wat een aardige PC is.

Echt heel erg bedankt.

Hoi,

Ik heb de ssd er in gesmeten:p dan wordt het deze.
En graag gedaan

Laatst bewerkt:
Hoi,

Jazeker een goede optie alleen wat duurder maar zeker een goede optie:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan