Goedenavond allemaal,
Zoals jullie zien ben ik nieuw op dit forum. Dit komt omdat ik eigenlijk al een tijdje mijn PC wil upgraden en ik er zelf gewoon niet uitkom wat ik moet upgraden.
Dit zijn mijn specs op dit moment:
Processor: Intel Core(TM)2 Quad CPU Q9400 @2.66GHz (4CPUs) ~ 2.7GHZ
Moederbord: Gigabyte EP45-UD3LR
RAM: 4 GB ( 3,25 gebruikt want ik heb een 32-bit systeem )
Grafische kaart: NVIDIA GEFORCE GTX 275 : 2286 geheugen.
Heb daarnaast Windows 7 32-bit en een harde schijf van 1 TB.
Nu is deze PC iets van 5 jaar oud en ik merk dat ik bepaalde games moeilijker kan spelen. Zoals bijvoorbeeld Civilization V.
Wat ik graag zou willen is dat ik spellen op High kan spelen, dus gewoon met mooie kwaliteit. Met deze onderdelen gaat dat niet echt bij de nieuwste spellen. Daarnaast heb ik het gevoel dat k sowieso moet overstappen op een 64-bit systeem.
Dus mijn vraag aan jullie; Welke onderdelen moet ik upgraden om zwaardere spellen op High te kunnen spelen? Mijn budget is ongeveer 1000-1200 euro.
Bedankt alvast voor je reactie!
Zoals jullie zien ben ik nieuw op dit forum. Dit komt omdat ik eigenlijk al een tijdje mijn PC wil upgraden en ik er zelf gewoon niet uitkom wat ik moet upgraden.
Dit zijn mijn specs op dit moment:
Processor: Intel Core(TM)2 Quad CPU Q9400 @2.66GHz (4CPUs) ~ 2.7GHZ
Moederbord: Gigabyte EP45-UD3LR
RAM: 4 GB ( 3,25 gebruikt want ik heb een 32-bit systeem )
Grafische kaart: NVIDIA GEFORCE GTX 275 : 2286 geheugen.
Heb daarnaast Windows 7 32-bit en een harde schijf van 1 TB.
Nu is deze PC iets van 5 jaar oud en ik merk dat ik bepaalde games moeilijker kan spelen. Zoals bijvoorbeeld Civilization V.
Wat ik graag zou willen is dat ik spellen op High kan spelen, dus gewoon met mooie kwaliteit. Met deze onderdelen gaat dat niet echt bij de nieuwste spellen. Daarnaast heb ik het gevoel dat k sowieso moet overstappen op een 64-bit systeem.
Dus mijn vraag aan jullie; Welke onderdelen moet ik upgraden om zwaardere spellen op High te kunnen spelen? Mijn budget is ongeveer 1000-1200 euro.
Bedankt alvast voor je reactie!
Laatst bewerkt: