Desktop violation

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wil Moosa

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2001
Ik gebruik eSafe om eventuele virussen buiten de deur te houden. Sinds enkele dagen lijkt dit anti virus programma echter al te zeer zijn best te doen.

Bij het openen van de Internet Explorer krijg ik meldingen zoals "Internet Explorer has tried to create file MSIMGSIZ.dat. The operation was blocked". Het blijft niet alleen bij het afschermen van dit bestand maar ook Rasphone.pbk wordt "geblockt" probeert IE data weg te schrijven in autoexec.bat. Volgens mij zijn het allemaal legale acties maar eSafe lijkt het niet toe te staan.

Ik heb de meest recente antivirusupdate geinstalleerd nádat de problemen zich voor gingen doen maar dit leverde geen verbetering op.

Wie kan mij hier op weg helpen?

Mischien een beetje raar antwoord maar als je veel problemen hebt met E safe waarom neem je dan geen ander. AVG via www.grisoft.com en AVAST via www.avast.com zijn beide erg goed en veroorzaken geen problemen tot zover ik weet. AVAST download zelfs automatisch de updates. Allebei gratis!!!!

Raymond, ik kan me voorstellen dat Wil eSafe wil houden. Het werkt best prettig ;)
Maar Wil, ik heb eSafe jaren gebruikt en door berichten hier ben ik toch overgestapt.
Ik kreeg eens een uitdraai van Saldos waarbij virussen en virusscanners werden vermeld.
Norton kwam daarbij als de beste virusvanger uit de bus.
Hoe Avast het deed weet ik niet. Is geloof ik nog niet zo oud maar je hoort er hier meer goede berichten over.
Verder had ik nooit het idee dat eSafe vreemde dingen deed! Er zal dus wel iets vreemds op je pc gaande zijn.
Laat je eens scannen bijHousecall
En kijk met zoeken eens op eSafe. Als je ong. een jaar terug gaat zul je die tread wel tegenkomen.
Is echt de moeite waard!! Ik stap n.l. niet zo gauw over.

Wat zal Norton weer gelukkig met ons zijn ;)

Heb je je pc laten scannen Wil?

Ik heb Avast geinstalleerd waarmee het probleem uit de wereld is. Dit wil echter niet zeggen dat ik begrijp waarom Esafe deze meldingen gaf.

Het kan zijn dat esafe gewoon corrupt is geraakt.

Maar het belangrijkste is dat je probleem opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan