Desktop Websites

Wat vindt je van DesktopWebsites ?

• +++++ Ultra Goed

Stemmen: 0 0,0%
  • ++++ Zeer Super Goed

• +++ Super Goed

• ++ Goed Plus

• + Goed

Stemmen: 3 20,0%
  • - Slecht

Stemmen: 6 40,0%
  • -- Slecht Plus

Stemmen: 3 20,0%
  • --- Super Slecht

Stemmen: 1 6,7%
  • ---- Zeer Super Slect

• ----- Ultra Slecht

Stemmen: 2 13,3%

• Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
als er veel desktops (en veel keuzes uit de onderwerpen) op staan, dan kan zo'n site best wel handig zijn...
staan er maar weinig op....dan heb je er weinig aan denk ik (of je moet een site hebben, wat zich specifiek op 1 onderdeel richt)

Staat erg weinig op, en er zijn er al zoveel van

Groeten Oossie

Waarom in het engels?

Waarom staat de link naar "Home" boven de links naar de andere pagina's? IMHO staat het netter als ze achter elkaar staan.

Taalfouten
HOME
"Here you can find websites to put on your desktop instead of that boring windows icons and stuff"
"Here you can find websites to put on your desktop instead of these boring windows icons and stuff"

STAFF
"BirthDate"
"Birthday"

HOW TO MAKE A DS
"....and Other Contents"
"....and Other Content"

"You can always ad dsounds in you HTML editor"
"You can always add sounds in you HTML editor"

"So you need to have some knowladge."
"So you need to have some knowledge."

"don't add a mdi to it"
"don't add a midi to it"

en nog een persoonlijke note:
Dat woordje s.h.i.t. hoeft er van mij nou ook niet bepaald zo vaak in. Is ook niet verstandig als je deze pagina serieus wilt gaan exploiteren.

Olav

De site is kwa uiterlijk ook niet alles. En als je op home bent is de tekst home weg. Dit staat na tuurlijk niet als je naar een andere pagina gaat en floeps er is een link home bij gekomen. Verder redelijk wat reclame, en de inhoud is ook niet veel. Dus lees ff wat faq enzo misschien wordt et nog een hele goede site ;)

lol :p

hey... ik ben er nog maar net mee begonnen hé... dus er komen nog veel meer dingen. Ik ga ook nog eens mensen zoeken die er ook aan gaan meehelpen. :)

en Olav, thnx voor de hulp. Ik heb dat om middernacht getikt.. en toen was ik al een beetje sleepy...

En de site is in het Engels omdat ik het meer op e amerikaanse en deels Nederlandse publiek wil richten. Mayb maak ik er nog een in het nederlans. :)

Geplaatst door Olav

"Here you can find websites to put on your desktop instead of these boring windows icons and stuff"

"Here you can find websites to put on your desktop instead of those boring windows icons and stuff"

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Z-Dragon
"Here you can find websites to put on your desktop instead of those boring windows icons and stuff"

Je hebt helemaal gelijk :D
Mijn engelse gramatica is ook niet helemaal 100% perfect, er zijn nog een paar dingetjes waar ik over struikel, zoals deze dus :cool:

Olav

Kan idd leuk zijn zon site alleen er staat bijna nix op en de layout is een btje saai
Wel leuk dat je reclame maakt voor helpmij :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan