Destop_X om eigen desktop te creeëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

SX-SuperFly

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Ik wil graag mijn eigen desktop creeëren, ik heb het programma destkop_X gedownload van Stardock Systems Inc. Het was een exe bestand dus ik vraag me af of het schadelijk is?
Ik heb het nog niet gebruikt, kan iemand vertellen of ik hiermee zonder spyware-zorgen aan de slag kan gaan?

Het komt van Stardock, dit kun je zonder risico gebruiken!:)

ikself zei:
Het komt van Stardock, dit kun je zonder risico gebruiken!:)

Spyware zit er niet bij, maar of je het 'zonder risico' kunt gebruiken is weer een andere kwestie. Stardock producten grijpen nogal diep in in je systeem en geven váák problemen. Maak een goede back-up (image) van je systeem (of een systeemherstelpunt, als je ME of XP hebt), voordat je met Desktop X of WindowBlinds aan de slag gaat.

Oke bedankt!

Had ik ook een herstelpunt moeten maken van vóór ik het programma ging downloaden?
Of kan dat nu ook nog wel omdat ik nog niet met het programma bezig ben geweest...

SX-SuperFly zei:
Oke bedankt!

Had ik ook een herstelpunt moeten maken van vóór ik het programma ging downloaden?
Nee hoor, het downloaden van het programma alleen kan je systeem niet schaden. Maak echter wel een back-up of herstelpunt aan voordat je het programma gaat gebruiken. Desktop X en WindowBlinds gooien het register nogal overhoop en dat is niet altijd makkelijk te herstellen. Vandaar dat een goede back-up maken wel verstandig is. :)

buffy zei:
Nee hoor, het downloaden van het programma alleen kan je systeem niet schaden. Maak echter wel een back-up of herstelpunt aan voordat je het programma gaat gebruiken. Desktop X en WindowBlinds gooien het register nogal overhoop en dat is niet altijd makkelijk te herstellen. Vandaar dat een goede back-up maken wel verstandig is. :)

Oke, een backup is gewoon een systeemherstelpunt neem ik aan?

SX-SuperFly zei:
Oke, een backup is gewoon een systeemherstelpunt neem ik aan?
Nee, een systeemherstelpunt is wel een soort backup maar is niet hetzelfde als een volledige systeembackup. :)

buffy zei:
Spyware zit er niet bij, maar of je het 'zonder risico' kunt gebruiken is weer een andere kwestie. Stardock producten grijpen nogal diep in in je systeem en geven váák problemen. Maak een goede back-up (image) van je systeem (of een systeemherstelpunt, als je ME of XP hebt), voordat je met Desktop X of WindowBlinds aan de slag gaat.
Klopt helemaal, had ik ff moeten aangeven.:)

@SX-SuperFly: bij elke installatie van welk product dan ook is het raadzaam om vooraf een systeemherstelpunt aan te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan