Details aan Eigenschappen URL toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Hulk

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Het lukt mij niet om details onder Eigenschappen van een URL in Verkenner toe te voegen. Onder Eigenschappen staan twee items en dat zijn Opmerkingen en beschrijving. Echter als ik daar wat invul krijg ik een error en het lukt niet. Wie weet een oplossing?

:) Misschien bij eigenschappen machtigingen aan jezelf moet verlenen ? :( ? jij bent eigenaar toch ? kijk ff machtigingen ( beveiliging ! ) of zijn ietsjes anders dan die hoort ??

:confused: Snap ik niet hoezo je niet kan ..:( hier lukt wel ...:thumb:
4f4e943b3deed-URL.gif

Snap ik ook niet. Ik heb gekeken bij Eigenaar en daar staat als Eigenaar:
Administrators (pc-naam\administrators)

Naam
Administrators (pc-naam\administrators)
Username (pc-naam\username)

Is dat goed?

Ik heb maar één account (één username) met gastaccount en die eerste is met administratorrechten.

Overigens uniek wat jij daar doet met dat filmpje. Hoe maakt je dat? Is daar een handleiding voor?

:thumb: YEP dat is goed ..:thumb:
Maar heb je wel gekeken bij beveiliging en bij administrator/jij dus :D ... of alles aangevinkt is als toestaan ?? :( ? weetjewel; Eigenschappen-Beveiliging-Bewerken ... :( of anders bij geavanceerd ..
-------------------
I.v.m. die aangemaakte gif...:D heh die heb ik tig-talen rond hier door forum tegen men' verteld ( volg maar mijn comment's :D ) dat ik maakt met ''CamtasiaStudio'' neem je filmpje op en sla je op als een gif bestand, maar kan je ook in elk andere formaat die opslaan ..:thumb:

Laatst bewerkt:
Er staat
SYSTEM
Homerusers
Username
Administrators
WPM NetworkSvc

en bij de eerste vier is alles in toestaan lichtgrijs aangevinkt, behalve de laatste optie Speciale machtingen niet.
Het is allemaal wel lichtgrijs en ik kan daar niets veranderen. Ik heb dat gedaan bij WPM (staat alleen op lezen) en daar alles aangevinkt maar dat helpt ook niet.

Ik heb Windows 7 Ultimate.

Laatst bewerkt:
:confused: Snap ik niet ..:( en nee speciale machtigingen hoef nie dit is alleen maar voor systeem voldoende( maar bij systeem is ook niet van belang ) ..:D misschien nu iemand ietsjes deskundiger met hulp bijspringen kan ?? :( ?
-----------
Maak maar geen, en nooit machtigingen, ... nergens anders ( ALS je dat NIET hoef of moet ! ) behalve bij jou naam, ...administrator dus/of Home User ..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan