deterministic network enhancer miniport/toegang extern bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem29

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Ik heb net een nieuwe ADSL verbinding geinstalleerd. Toen ik daarna mijn computer opnieuw opstartte kreeg ik de melding dat "Deterministic Network Enhancer Miniport has not passed Windows logo testing to verify its compatibility with Windows XP". Vervolgens klikte ik op "Annuleren" want ik had geen flauw idee wat dit kon zijn en het klonk niet zo goed.
Toen ik daarna op de foutmelding ging googlen, vond ik dt het te maken had met mijn VPN Client (Sonicwall in mijn geval) voor "toegang tot extern bureaublad". En die doet het nou inderdaad niet meer! Kan ik nu nog iets aan mijn instelling veranderen waardoor de VPN Client het wel weer doet of moet ik Sonicwall opnieuws installeren (het 1e heeft mijn voorkeur want bij opnieuw installeren moet ik een CD vinden die ergens op mijn werk rondzwerft).

Bedankt!
Willem

en als je nu je adsl verbinding opnieuw instaleerd ?
misschien krijg je dan weer de vraag en kan je dan wel op Ok klikken

Bedankt voor je antwoord! Het zou een optie kunnen zijn natuurlijk... Ik ben overgestapt van Wanadoo Direct naar Wanadoo Family en daarvoor moest ik al met de helpdesk bellen om alles werkend te krijgen... Dus als er een makkelijker optie zou bestaan (een of ander install-programmaatje dat op de harde schijf rondzwerft bijv.) dan zou ik dat liever doen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan