Deus Ex:Invisible War

Status
Niet open voor verdere reacties.

I aM jEroEn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2003
Deus Ex:Invisible War : Geen Geluid

Ik heb pas weer is Deus Ex2:invis.war. uit de kast gehaald,geïnstalleerd,maar nu is het probleem,ik krijg op het begin met de filmpjes geluid,het spel laad,ik kom in het menu,en er is geen geluid :( .Het spel werkte zo'n 5 maanden geleden wel ) Ook in het spel zelf is er geen geluid te bekennen,en gesprekken voor gelijk geskipped,iemand een idee wat het probleem is?heb over heel het internet gezocht,zonder resultaat,alvast bedankt , Jeroen :)

Laatst bewerkt:
laatste directx versie?
compatibaliteits modus al geprobeerd?

Daancomp

jep mijn video kaart is een Ati Radeon 9800XT met directx 9 compabiliteit,en directx 9.0c is ook geinstalleerd,maar de compabiliteit modus zal ik is even proberen :)

OK ik heb het geprobeerd,maar geen geluk,ik vind het ook raar dat alle gesprekken gewoon maar overgeslagen worden in het spel...hmm is even de directx 9.0b installeren die meegeleverd is bij de cd:rolleyes:

Edit: oké.......nog geen geluid 0.0

Laatst bewerkt:
ok dat heb ik al bekeken,maar volgens mij hebk die patch al op de installatie dvd zelf bijeen ,maar ik ga hem toch ff instaleren voor de zekerheid :)

Edit: heb de patch geinstalleerd,kon hem niet installeren omdat mijn spel eigenlijk al 1.2 was...

Laatst bewerkt:
Kijk ook eens of er geen krassen of vingerafdrukken op de dvd zitten. Want dat kan er voor zorgen dat bepaalde bestanden niet geïnstalleerd zijn.

nope helemaal clean,maar wtf,ndat ik een stukje van die patch heb geinstalleerd,duurde het opstarten 10 minuten en kpon voor de rest niks doen,toen het starte,deden de filmpjes het niet,MENU KOMT,EN GELUID!,maarja,laad een level na weer 10 min wachten,en crash:confused:

nah het probleem is opgelost,bij de hardware hebk de geluidskaart laten zoeken voor updates,geinstalleerd,directx laten updaten op de microsoft site,spel opnieuw geinstalleerd,gerestart,nog geen geluid,toen minimaliseerde het spel,en ik ik klik weer op het spel,ik kom in het menu,geluid en alles werkt nu perfect :shocked:

Ok dit is probleem is opgelost ( hoe vaag het ook is ) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan