Deus EX no disk insert

Status
Niet open voor verdere reacties.

brainwave78

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2004
Berichten
16
Omdat de installatie niet helemaal goed verliep heb ik de cd's eerst op de harde schijf gezet en vervolgens het spel geinstalleerd, zodra ik een new game wil starten probeert ie te laden wat vervolgens niet lukt en hij met de foutmelding komt: no disk insert. De cd's weer in het station werkt ook niet. Iemand die het misschien weet??
bvd.
 
Vaak zoekt een spel naar de CD in het station waar deze origineel van geinstalleerd is. Als je dus van een image hebt geinstalled zul je de image in je image drive moeten laden als je het spel start. Dan moet het goed gaan.

grtz Guido
 
Vaak wordt de instelling van waar zich de cd bevind in het register van windows gezet.

LET OP Doe de volgende stappen alleen als je met het register bekend bent, je kunt namelijk veel schade toebrengen aan je PC.

Het preciese weet ik niet zal ik thuis gaan nakijken :).

- Start regedit op
- Ga naar de HKEY_local_machine
- Ga naar kopje software
- Ga naar de softwaremaker (weet ik zo 123 niet)
- Ga naar Deus EX
- Zoek de instelling van de cd-drive en verander deze

PS welke versie van Deus Ex bedoel je?

De groeten,
Mark
 
hmm, toch vaag, beide mogelijkheden geprobeerd, maar hij loopt nog steeds vast bij het laden van een new game.
 
Niet dat ik je niet vertrouw maar heb je de cd's wel legaal?

Aangezien je met illigale spullen nog wel eens vreemde dingen tegen kan komen, vooral het niet willen opstarten is een veel voorkomend probleem bij illigaal gebrande software.

PS ik heb 1 DVD van het spel.

De groeten,
Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan