Device driver error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shockdoctor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Hallo mensen,

Mijn pc komt elke keer met een error via windows. Het maakt niet uit of ik een spel speel of ik ben op internet. Na verloop van tijd krijg ik de melding windows heeft een fout geconstateerd en kan ik er voor kiezen om microsoft hier van af te laten weten. Zodat ze de fout eventueel kunnen hestellen. Dat gebeurd overigens nooit, want ik heb dit probleem nu al een paar weken.Het vervelende is dat elk programma na een tijd van ongeveer 30 min er mee uitscheid. En dat is balen. Ik heb er net een gtx 9800 nvidea ingedrukt. Ik draai op intell e6600 2.4. Mischien is er iemand die mij hier mee kan helpen.
Ik hoop het, want op deze manier is gamen niet tof.

groeten en alvast bedankt

voeding

Dat zou best weleens kunnen ja.
Ik heb de goedkoopste genomen die er is.
Ik was namelijk al 200 Euri kwijt voor gtx 9800. Daar moest nog een voeding bij.
En daar moesten ze al gauw nogeens 100 euri voor hebben. Toen zag ik er een van 40 euri en ik dacht kat in het bakkie. niet dus waarschijnlijk. Ik ga wel even na of er nog meer mensen zijn die met mijn voeding problemen hebben. ik heb de axp 630 watt geinstallereerd. Ik ga even kijken. alvast bedankt voor je steun.

groeten:thumb:

Oke, want de gtx 9800 heeft redelijk wat voeding nodig he! ik denk dat het daar haast wel aan ligt ;)

Succes!

toppie

toppie bedankt, ik gaat het even uitzoeken.
Bedankt voor de tip.:thumb:

Mijn geheugen was stuk.
Nu al wel nieuwe voeding gehaald.
Maar dat maakt niet uit.
groeten:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan