Devil may cry 4 laad tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

proost022

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Hallo ik heb Devil May Cry 4 op de pc
Nu wil ik het opstarten maar dit lukt niet het blijft eindeloos laden:
vanonder staat er Now Loading en dit blijft de heletijd flikkeren
Help a.u.b

Mvg

Tijd voor een nieuwe videokaart en ram geheugen :) wordt flinke update van je hardware hehe... mss alleen nieuw geheugen.. handige tip: www.canyourunit.com /of/ www.systemrequirementslab.com --> allebei zelfde :P
Good luck!

De link die je geeft is een goede, maar hoe kan jij in vredesnaam vanaf hier zien dat de vraagsteller een nieuwe videokaart nodig heeft?!?! Voor je zulk advies geeft zal je eerst moeten weten om welke pc het gaat.

@ Proost22

Vertel voor je naar de winkel rent eerst eens de uitslag van de test en vermeld hier ook je systeem specificaties of het merk en type nummer van je pc.

Pas dan kunnen we je voorzien van een goed advies, want de informatie die je geeft is nu veel te weinig om een goed antwoord te geven op jou vraag!

en hoe zie ik dat de video kaart is nvidia 8600 geloof ik
maar ik moet nu door dus ik antwoord morgen pas

Laatst bewerkt:
De specificaties van je pc kan je vinden met het programma Everest (downloaden via google). Of je geeft het typenummer en merk van de pc.

Dan nog de test, heb je die al gedaan? Zo ja, wat is de uitslag? Zo niet, doen en dan de uitslag hier even melden. Ook kan je bij de test zien welke onderdelen er in je pc zitten.

Is het spel legaal of illegaal? Is het illegaal, heb je dan de crack om te kunnen spelen wel geplaatst?

Zijn al je drivers up to date? Zo niet, probeer ook dat even.

De specificaties van je pc kan je vinden met het programma Everest (downloaden via google). Of je geeft het typenummer en merk van de pc.

Dan nog de test, heb je die al gedaan? Zo ja, wat is de uitslag? Zo niet, doen en dan de uitslag hier even melden. Ook kan je bij de test zien welke onderdelen er in je pc zitten.

Is het spel legaal of illegaal? Is het illegaal, heb je dan de crack om te kunnen spelen wel geplaatst?

Zijn al je drivers up to date? Zo niet, probeer ook dat even.

Oke ik heb everest dus maar wil je even uitleggen waar ik moet gaan kijken om al die info te vinden en wat bedoel je met de test ?
Het spel is niet illegaal maar de cd werkt niet meer (teveel krassen denk ik)
dus heb ik een crack (ik heb het doosje dus wel)
en ik heb de niewste driver al gedownload en geinstalleerd

De test doe je hier en geeft tevens info over je systeem: www.canyourunit.com

Maar als jou cd echt zoveel krassen heeft, kan ik mij voorstellen dat hier het probleem ligt. Probeer de schijf schoon te maken, zoek even op deze site hoe je dat het beste kan doen (via de zoekfunctie). Of download een nieuwe cd op het internet, je bezit het origineel, dus het downloaden is in dit geval niet illegaal.

Sorry, maar waar heb je het over?

Ik bedoel dat je als de cd niet schoon te krijgen is, legaal het spel mag downloaden. Dan heb je een nieuwe cd die wel werkt. Dus wat jij nu bedoelt met die crack begrijp ik niet.

En heb je dan al geprobeert de cd schoon te maken?! Ik bedoel als jij geen antwoord geeft op de vragen, dan word het ook moeilijk om goed te helpen.

De test doe je hier en geeft tevens info over je systeem: www.canyourunit.com

Maar als jou cd echt zoveel krassen heeft, kan ik mij voorstellen dat hier het probleem ligt. Probeer de schijf schoon te maken, zoek even op deze site hoe je dat het beste kan doen (via de zoekfunctie). Of download een nieuwe cd op het internet, je bezit het origineel, dus het downloaden is in dit geval niet illegaal.

Ik quote mezelf maar even. Ik heb alles al genoemt...

Tja, daar mag ik je helaas niet mee helpen op dit forum. Volgens de huisregels is het verwijzen naar "warez" verboden. Je mag legaal een kopie maken of downloaden, maar je zult zelf moeten uitzoeken waar je die kan downloaden of met welk programma (bijvoorbeeld Frostwire).

Je zou ook nog kunnen proberen een kopie te maken van de schijf die je hebt, maar ik kan niet garanderen dat deze werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan