Deze camera.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hakar

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2004
Ik zoek een eenvoudige makkelijke camera.
Nu zag ik een Kodak Easy Share 1013.
Met een beetje Googlen, kom ik er achter dat voor mooie fotos de verhouding tussen sensor en megapixels heel belangrijk kan zijn.
Nu heb ik daar helemaal geen kaas van gegeten, en vraag me af of dat bij deze camera het geval is.
Als iemand me zou willen adviseren, de specificaties staan hier http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier.jhtml?pq-path=13282&pq-locale=nl_BE

Ik weet het:

Ik zoek een eenvoudige makkelijke camera.
Nu zag ik een Kodak Easy Share 1013.
Met een beetje Googlen, kom ik er achter dat voor mooie fotos de verhouding tussen sensor en megapixels heel belangrijk kan zijn.
Nu heb ik daar helemaal geen kaas van gegeten, en vraag me af of dat bij deze camera het geval is.
Als iemand me zou willen adviseren, de specificaties staan hier http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier.jhtml?pq-path=13282&pq-locale=nl_BE

Ik heb gisteren een digitale fotocamera gekocht van Traveler,het is eeen goedkoop Aldi prulletje maar heel compact,compleet en perfect werkende 8.2 Mega pixel 5x Optishe zoom en bijgeleverde auto lader,hoesje,SD -card 1GB en 3 laders met 2 batterijen.
Voor maar €80 verkrijgbaar in bijna alle Aldi filialen.

Echt niemand die een beetje advies kan geven?
De reactie van Arnaud heb ik niet veel aan, elders schrijft hij ook nog dat de door hem genoemde camera het heeft begeven.

Inmiddels een Canon powershot A470 aangeschaft, simpel en voor mij toereikend apparaat

Je vraag over de verhouding tussen sensor en megapixels was ook wat onduidelijk.
Het aantal megapixels zegt trouwens weinig over de kwaliteit van je foto's.

Met de camera die je gekocht hebt, zal je heel tevreden zijn denk ik.

Kon het niet anders omschrijven, vandaar dat ik de link ook had bijgeplakt.
Daarin stonden de specs van de camera, en ik had gehoopt dat iemand hieruit kon opmaken of de verhoudingen een beetje goed waren.

Geeft allemaal niks, ben nu een tevreden klant met die canon in de hand:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan