Deze computer reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Opeens kan ik niet meer in DEZE COMPUTER komen. Blijft hangen met de mededeling Reageert Niet. Alle zogenaamde hulpprogramma's er op los gelaten, maar geen baat. Waar zijn je vrienden als je ze nodig hebt zeg ik maar altijd. Zet sowieso vraagtekens bij al die probleemoplossende programma's. Wie weet raad, want zo werkt de computer dus uiteraard niet.

Herstelpunt van een tijdje terug inschakelen. Is misschien een optie.

Herstelpunt van een tijdje terug inschakelen. Is misschien een optie.

Redelijk voor de hand liggend ware het niet dat Systeemherstel bij mij nog nooit heeft gewerkt. Plenty herstelpoints. Heb het voor de zekerheid maar tegen beter weten in, weer geprobeerd, maar mooit niet, 4 points geprobeerd, geen van allen leverden een herstel op. Kennelijk werkt systeemherstel bij anderen wel want je leest er nooit wat over, bij mij dus niet en nog nooit.

Om dat op te lossen zou je hem eens moeten uitschakelen en opnieuw inschakelen. Maargoed; daar heb je nu niets aan.

Als je via verkenner naar deze computer gaat, gaat het dan wel goed?

Zijn alle CD-roms uit de drives gehaald?

Om dat op te lossen zou je hem eens moeten uitschakelen en opnieuw inschakelen. Maargoed; daar heb je nu niets aan.

Als je via verkenner naar deze computer gaat, gaat het dan wel goed?

Zijn alle CD-roms uit de drives gehaald?

Alles uiteraard gedaan. Toen dacht ik, ik zet WinXp er nog een keer overheen. Toen kreeg ik een blauw scherm na de eerste keer opstarten, in het begin van die upgrade zalk maar zeggen. Toen maar weer gewoon alles laten staan. Daarna opeens weer ok. Dus vraag niet hoe of wat, hij doet het weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan