deze computer , windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkyBoy

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2009
Berichten
94
Hoi iedereen , effen een vraag over windows 7.
Ik was gewend in vista dat je een snelkoppeling naar onderen kon trekken van deze computer. (kreeg je overzicht van alle schijfen)
Maar als ik dat nu doe in windows 7 , krijg ik een mapje en die open zich in een andere venster , maar niet deze computer.
Is hier een oplossing voor zodat ik de oude manier weer terrug krijg ?:eek:
 
Hoi !

Mij is onduidelijk wat je bedoelt.

Als je in Win 7 Computer op het bureaublad wilt wweergeven klik je op XStart -rechtsklikken Computer - op bureaublad weergeven.

Als he dan het icoontje van het bureaublad naar de taakbalk sleept bljft dat er, na akkoordverklaring, op staan.

Greetz,

Harry.
 
Wat ik ook probeer het lukt niet.
Misschien duidelijker uitleggen :
start > op computer staan > slepen naar berau blad > van daaruit naar de taakbalk en dan wordt het weer een vervelende mapje , maar wil gewoon het symbool deze computer onderin hebben staan.
Hoi !

Mij is onduidelijk wat je bedoelt.

Als je in Win 7 Computer op het bureaublad wilt wweergeven klik je op XStart -rechtsklikken Computer - op bureaublad weergeven.

Als he dan het icoontje van het bureaublad naar de taakbalk sleept bljft dat er, na akkoordverklaring, op staan.

Greetz,

Harry.
 
Als ik me niet vergis, rechtsklikken op het icon, en kiezen voor äan taakbalk vastmaken"
Werk met dual, anders had ik het gelijk kunnen schrijven.
 
Hoi !

@coenraad: je vergist je wel want standaard zit die mogelijkheid "aan taakbalk vastmaken " niet onder de rechter-muisknop bij "Computer`.

TS± andere mogelijkheid ken ik niet, tenzij m.b.v. een batchfile.

Greetz.

Harry.
 
Voorheen kon je verkenner naar de snelstart menu op de taakbalk slepen. Bij eigenschappen het pad iets aanpassen, zodat Verkenner opent met "Deze computer" uitgeklapt in plaats van "Mijn Documenten". Bedoel je dit soms?
 
Ja dat bedoel ik , als ik het overzicht maar weer krijg van de schijfen.
Voorheen kon je verkenner naar de snelstart menu op de taakbalk slepen. Bij eigenschappen het pad iets aanpassen, zodat Verkenner opent met "Deze computer" uitgeklapt in plaats van "Mijn Documenten". Bedoel je dit soms?
 
Sleep met rechts "Verkenner " naar je taakbalk. Als deze daar staat hou linker SHIFT vast en klik met rechts op Verkenner op de taakbalk. Eigenschappen, vul bij "Doel" het volgende in;

%windir%\explorer.exe /n,/e,

Standaard staat bij doel;

%windir%\explorer.exe

Je voegt daar;
/n,/e,
aan toe. Let op er moet wel een spatie tussen exe en /

Als het goed is en je opent via taakbalk nu je Verkenner, heb je meteen al je schijven zichtbaar. Eventueel kun je ook bij de eigenschappen aangeven om Verkenner te laten openen in een gemaximaliseerd venster.
 
Laatst bewerkt:
He bedankt dit werkt hartelijk dank.
Sleep met rechts "Verkenner " naar je taakbalk. Als deze daar staat hou linker SHIFT vast en klik met rechts op Verkenner op de taakbalk. Eigenschappen, vul bij "Doel" het volgende in;

%windir%\explorer.exe /n,/e,

Standaard staat bij doel;

%windir%\explorer.exe

Je voegt daar;
/n,/e,
aan toe. Let op er moet wel een spatie tussen exe en /

Als het goed is en je opent via taakbalk nu je Verkenner, heb je meteen al je schijven zichtbaar. Eventueel kun je ook bij de eigenschappen aangeven om Verkenner te laten openen in een gemaximaliseerd venster.
 
Graag gedaan.:) Heb je topic wel nog even naar de juiste sectie verplaatst.

Verplaatst Overige software --->> Windows 7.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan