"deze computer" wordt niet gevonden

• Onderwerp starter Onderwerp starter MacD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MacD

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2001
Wanneer ik op de desktop in XP Pro of bijvoorbeeld in een brand programma deze computer aanklik (om bestanden te selecteren) krijg ik alleen de zaklantaarn in beeld die aan het zoeken is naar de map "deze computer" vind echter niets. Heb al systeem herstel gedaan naar een punt waar hij het nog wel deed maar geen resultaat iemand enig idee?
Andere mappen waarvan ik bijvoorbeeld snelkoppelingen op mijn bureau heb staan werken wel gewoon?

wordt steeds vreemder

heb nu inmiddels 2x de C schijf geformateerd, installatie verloopt normaal en zodra ik weer op de desktop ben en deze computer icoon aanklik gaat het weer mis?????? zelfs na formateren en dat is ook het enige probleem en dat vind ik ook zo vreemd. Na ongeveer 5 minuten krijg ik wel de partitie's in beeld en als ik dan van de partitie's snelkoppelingen maak daarna kan ik ze via de desktop zo openen, zonder probleem dus alleen "deze computer" blijft dat probleem geven?????
Maar als je even aan het werk bent merk je pas hoe vaak je "langs" deze computer komt ook zoals gezegd bij het selecteren van te branden bestanden.....

iemand enig idee? kan er verder ook heel weinig over vinden met googelen.......

een paar uur later ik heb er een andere harde schijf in gezet deze ook weer volledig geformateerd en nog steed het zelfde probleem????? andere harde schrijven uitgezet en geen netwerk verbinding dus echt helemaal kaal geinstalleerd......

Laatst bewerkt:
hier hetzelfde, als ik de netwerkverbinding uitschakkel is het wel goed. hij gaat dus iets doen met het netwerk:s

probleem is hier inmiddels opgelost. Na drie dagen formateren/ installeren en computer ombouwen harde schrijven verwisselen etc, bleek dat het een bekent probleem was bij microsoft. Ik moest de USB kabel van mijn HP scanner eruit halen en per direct was het probleem opgelost:shocked::confused::thumb:
Later de software weer geinstalleerd en scanner en mijn computer doen het weer als vanouds. Alleen jammer dat het mij drie dagen heeft gekost wat ik in 1 tel uiteindelijk kon oplossen......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan