deze computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario-angela

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
ik heb even geen groot probleem,maar wel iets waar ik niet één,twee,drie raad mee weet.
eerst als ik op mijn pc het scherm van "deze computer"deed openen,stonden de harde schijven apart, de verwisselbare schijven etc etc.
het voor iedereen welbekende scherm.
helaas als ik het nu open krijg ik alles op drive letter gesorteerd en daarna volgende de document mappen.
weet iemand hoe dit te herstellen is,het is dus geen groot probleem,maar het eerdere scherm was gewoon een stuk makkelijker om mee te werken.
systeem herstel werkt helaas niet.en via mapopties weet ik het niet.

iemand raad?

Open het scherm van "Deze Computer" ga dan naar "Beeld" bovenin je taakbalk en kies voor "Pictogram schikken op"

hiermee kun je je eigen vertrouwde overzicht van hardeschijven en dergelijken terug halen.

Devilish zei:
Open het scherm van "Deze Computer" ga dan naar "Beeld" bovenin je taakbalk en kies voor "Pictogram schikken op"

hiermee kun je je eigen vertrouwde overzicht van hardeschijven en dergelijken terug halen.

Hij bedoelt dat ze niet meer in groepen staan. Je moet eerst bij 'Pictogram schikken op' aanvinken 'In groepen weergeven'

als ik op pictogrammen schikken en vervolgens in groepen weergeven aanvink staat alles op alfabet,niet zoals het eerst was in drie groepen.
zo uit mijn hoofd waren dat * bestanden op deze computer
* stations op vaste schijven
* stations op verwisselbaar medium

dat wil ik graag weer terug zien bij deze computer,maar weet nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan