Deze computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fonzi

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2004
Mijn pc loopt heel vlotjes met XP. Met een klik opent alles zich direct.
Enkel : bij een klik op 'Deze computer' begint hij te zoeken (met die lamp , weet je wel) en duurt het bijna een minuut vooraleer hij dat opent.
Iemand een tip voor dit probleem(pje)?
Dankjewel

Op dat topic bleek het aan de installatie van de printer te liggen. Het lijkt me daarom ook een goede tip om toch vooral te blijven kijken in Apparaatbeheer bij Systeem in het Configuratiescherm. Of daar vraagtekens of uitroeptekens staan bij de apparaten in de lijst als je die overal uitklapt. Heel goed JeronimoDeCoole.

Controleer dan meteen in Configuratiescherm of je Microsoft Indexing Service gebruikt. Klik op Start en Configuratiescherm. Dubbelklik achtereenvolgens op Systeembeheer en Computerbeheer. Klik in Computerbeheer op Help in het menu Actie voor informatie over het gebruik van Indexing Service. Het lijkt heel handig dat je er documenten mee kunt vinden maar die moeten dan wel steeds gezocht worden. Ik weet niet of je het zoekgedrag kunt beïnvloeden.

Uitschakelen: Open Computerbeheer (lokaal). Dubbelklik in de consolestructuur op Services en toepassingen. Selecteer Services. In het rechter venster staat het in de lijst en je kan de status daar veranderen met rechtsklikken en Eigenschappen in dat contextmenu. Doe voorzichtig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan