deze deze actie is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

KeVviN

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2012
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem,
ik wil de software videostudio installeren had deze in de loop van de dag al proberen installeren maar toen heb ik die doen stoppen
Nu ik wil deze opnieuw installeren maar van plaatst hij deze installeert wil hij deze uninstalleren maar hij staat niet geinstalleer
En dan komt er telkens op: deze actie is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geinstalleerd

Kan er mij soms iemand helpen het is echt dringend moet iets afmaken voor school op deze software

Alvast bedankt

Kijk in de map instalshield installation information en zoek de installatie map van het programma en delete die map.

roadworker: Hoe kan ik deze installeren want er staan er 8 en geen 1 werkt ????

Lange Pier: Als je over instalshield installation spreekt en bedoeld de map waar deze software is geinstalleerd verwijderen heb ik dat al gedaan of is er soms nog een plaats waar er sporen van die software kunnen staan ???

In de map Program Files\Installshield Installation Information\ dan de map van dat programma, even openen lezen of de exe aanklikken, die map moet verwijderd worden, vooral als je de Windows Installer Cleanup hebt gebruikt en\of de map van het programma zelf hebt verwijderd.

Bij programma's die Installshield gebruiken gaat het verwijderen het beste via uninstall van/in het programma zelf, dan is die map ook weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan