'Deze map is leeg'

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Hallo,
Heb zojuist mijn win 10 pro gereset, omdat ik een hardnekkige melding '0x80070035 / Kan netwerkpad niet vinden' niet kon oplossen.
Nu krijg ik de in de titel genoemde melding, bijlage, terwijl dat natuurlijk onzin is.
Wie??

Bijlagen

• Schermopname (26).png
    Schermopname (26).png
    609,9 KB · Weergaven: 56
Je kijkt nu via het netwerk naar je eigen laptop, dat heeft niet zoveel zin. Die is bij mij ook leeg.
Maar je bestanden zijn ongetwijfeld gewoon te zien als je "documenten" openklikt?

Je kijkt nu via het netwerk naar je eigen laptop, dat heeft niet zoveel zin. Die is bij mij ook leeg.
Niet bij mijn andere laptop (bijlage); ik wil vanaf de ene in de andere laptop kunnen kijken.

Bijlagen

• Schermopname (4).png
    Schermopname (4).png
    1.007,3 KB · Weergaven: 66
Ik heb weinig ervaring met netwerken maar lees je eerste post als: Ik zie wel dat er een laptop is aangekoppeld maar heb verder geen toegang. Mss is er niets (meer) gedeeld op je eerste systeem (je hebt immers alles gereset). In je tweede post is er geen probleem want je leest idd je eigen laptop uit. Daar heb je dus geen toegangsproblemen.

De mappen zijn weer gedeeld; gemeld wordt, dat ze leeg zijn??

Vergeef mij mijn vasthoudendheid maar ik zie nl. géén mappen die leeg kunnen zijn. Alleen dat de Laptop leeg is. Of heb je verzuimd de laptop uit te klappen en heb je verder idd maar één map gedeeld. Als je meer mappen gedeeld hebt, welke zijn dat dan, dit om te zien welke er leeg is?

Fijn dat je het gevonden hebt. Fix2: Je moet er maar opkomen het daar te zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan