deze router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zerokil

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Laatst bewerkt:
Hoi,

... hangt af wat voor merk en type router je nu hebt.
Het is wel een degelijke, die Linksys, maar bepaald niet (meer) één van de snelste.
Het is trouwens de vraag of het je probleem, dat internet vaak niet werkt oplost.

Geef eens wat meer informatie:
- Internetprovider en welk soort abo.
- welk type modem van je provider
- zoals gezegd: welk merk/type router gebruik je nu

hallo.
de merk van de router die ik nu heb is E-Tech (wgrto4 rev2)

mijn provider is ziggo (ik heb ziggo 2)

ik wil gewoon snel internet en dat ik bij online games neit lag.

en er zitten ook verschillende poort bij wat kan ik daar dan eigenlijk mee?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Prachtig, maar je geeft nu aan dat je een draadloze PCMCIA-kaart van E-tech gebruikt, en dat was de vraag niet .......

Om zonder problemen te kunnen gamen, zou je de laptop direct met een kabel op het modem van Ziggo moeten aansluiten. En dus geen router ertussen en NIET draadloos.
Moet je eens opletten hoe snel en stabiel je verbinding dan is .......

Wil je toch middels een router draadloos én zo snel mogelijk dan moet je iets anders aanschaffen dan die Linksys.
En wil je Ziggo (met al z'n verbindingsproblemen !!!!) écht onder druk kunnen zetten, dan schaf je één van hun eigen geadviseerde producten aan, namelijk van Netgear of Sitecom (overigens garanderen ze niets als het gaat om de stabiliteit van de verbinding)
Probleem is, dat als je snel en stabiel draadloos wilt je geen Wireless-g (waar Ziggo dus nog mee leurt), maar Wireless-N zou moeten hebben.

En daar zijn genoeg goede oplossingen voor. Kijk maar eens hier voor Netgear.

Een LinkSys WRT54GL is een van de betste routers op dit moment beschikbaar en daarnaast ook nog eens geschikt om alternatieve firmware op te installeren, juist ene heel goede keus dus.

Daarnaast werkt met name LinkSys probleemloos samen met de Ziggo modems, wat juist bij veel andere merken niet zo is. E-tech is duidelijk een heel stuk minder.

De LinkSys router is ook meer dan snel genoeg voor de door Ziggo aangeboden download-snelheiden.
Doen dus!!!

Teugem
ik snap je niet echt maar
ik heb geen laptop maar een pc met draadloos netwerk :eek:

maar mijn vraag is of het slim is om een nieuwe router te kopen.

Mr music jou snap ik oké
ik ga dus een nieuwe router kopen bedankt he!

Mrmusic bedankt en teugem ook bedankt!

en wat doen de verschillende poorten?

Laatst bewerkt:
Ey bedankt allemaal heb hem gekocht

dankje!:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan