'Deze site is mogelijk gehackt'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luukie

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2008
Hallo allen,

Sinds een week geeft Google onder m'n site de tekst 'Deze site is mogelijk gehackt'. Ik heb al e.e.a. geprobeerd om dit te laten wissen maar kom er niet uit.
Kan iemand me helpen/tips geven?
Het is een relatief simpele site met een MySQL database, PHP en CSS, zelf geschreven en gehost via WebStekker.

Alvast dank!

gr.

Hoi, bedankt voor je reactie!

Deze site had ik gevonden, heb ook via 'Beveiligingsproblemen' 'Ik heb de problemen verholpen' aangevinkt en op 'Een controleverzoek verzenden' geklikt. Wat kan ik nog meer doen?

Je site doorzoeken om sporen van hackpogingen.

Hoi Luukie

Je kan evt. ook dit adres gebruiken om bepaalde website veiligheid en betrouwbarheid te controleren ... :thumb: KLIK HIER !

P.S.Waarom geef je gelijk niet website gegevens hier aan ? ( ook altijd voor INFO nuttig ! ) en weet je nog welke adres of website dat was ?? :(

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Hallo allen,

Bedankt voor jullie reacties. Het gaat overigens om www.trouwambtenaar4all.nl.
Ik vond een stukje code in m`n index.php die daar niet thuis hoorde. Dat heb ik eruit gewist en ook alle andere bestanden gecontroleerd. Hier vond ik niets in.
Nu moet ik afwachten wanneer Google opnieuw indexeert en hopen dat dat bericht verdwijnt. Heeft iemand een idee hoevaak Google dit doet en of ik iets kan doen om dit te versnellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan