"Deze webpagina is door Internet Explorer gesloten ter beveiliging van uw computer"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan44455666

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Hallo,

Ik heb een probleem met Internet Explorer (IE8). Als ik een ActiveX plugin wil installeren, krijg ik een melding dat de webpagina is gesloten vanwegen een schadelijke invoegtoepassing.

Dit probleem heb ik sinds ik Windows XP Home opnieuw heb geinstalleerd.

Screenshot

Ik heb dit probleem ook gegoogled; de enige oplossing die ik hier tegenkwam was om Internet Explorer toe te voegen aan de uitzonderingen van DEP. Dit werkte niet. Een andere oplossing was om DEP volledig uit te schakelen, alleen dit doe ik liever niet. Heeft er iemand een andere oplossing?

Edit: alle beveiligingsinstellingen van IE staan op standaard, dit heeft altijd goed gewerkt op mijn vorige Windows Installatie.
Edit2: Ik heb IE opnieuw geinstalleerd, dit werkt ook niet.

Laatst bewerkt:
Ik heb de oplossing zelf gevonden nadat ik heel de dag heb rondgekeken in de IE opties.

Voor de mensen met het zelfde probleem:
Ga naar Internet Opties >> Geavanceerd

Vink dan de geheugenbeveiliging uit.

Ik heb de oplossing zelf gevonden nadat ik heel de dag heb rondgekeken in de IE opties.

Voor de mensen met het zelfde probleem:
Ga naar Internet Opties >> Geavanceerd

Vink dan de geheugenbeveiliging uit.

Hier heb ik een probleem...Als een internetpagina heb geopend en dan ga ik naar internet opties - geavanceerd dan is geheugenbeveliging grijs en kan ik deze niet uitvinken.

Ga ik via start- configuratie naar internetopties - geavanceerd dan zie ik geheugenbeveiliging er niet bij staan...

De melding die ik krijg over schadelijke invoegtoepassingen krijg ik alleen als ik op Facebook zit.....

Wat moet ik nu doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan