dezelfde email op 2 comps

Status
Niet open voor verdere reacties.

<Mighty Max

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Berichten
144
Hoi,

Waarschijnlijk simpele vraag :

Hoe kan ik in mijn netwerkje ( 3 pcs ) op 2 verschillende cpu's dezelfde emails binnen krijgen en houden ? :rolleyes:
Nu is het daar waar ik als eerste inlog wordt de email getoond, maar op andere pc is die mail niet meer binnen te halen, maw de emails staan altijd maar op 1 van de 3 pcs.
Werk nu met outlook expres, maar kan natuurlijk switchen naar outlook als dat daar wel mogelijk is.

Bvd:thumb:

Max
 
In Outlook Express gaat dat zo: In OE/Extra en klik op Accounts en selecteer de account alwaar de post mee wordt opgehaald, klik dan op Eigenschappen en vervolgens op het tabblad Geavanceerd, vink aan bij Bezorging, "Een kopie van berichten op de server achterlaten." Zo kan de andere gebruiker/pc ook de post ophalen. Wel zorgen dat de pc's hetzelfde zijn ingesteld.
 
Bijna perfect !

Hardstikke bedankt, werkt prima. Heb eerst een uur liggen klooien ipv de experts te vragen, ben beetje dom, hahaha:p

Als ik mail gelezen heb en verwijderd staat die wel bij andere cpu nog als nieuw in inbox, maar ja, dat is slechts klein probleempje. Moet het dus in geheel verwijderen, dan is ie weg.

Ben DIK tevreden !!

:thumb: :thumb: :thumb:

Max
 
Hardstikke bedankt, werkt prima. Heb eerst een uur liggen klooien ipv de experts te vragen, ben beetje dom, hahaha

Niet vragen, da's pas dom! :D :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan