Op mijn laptop met Windows Vista en Office 2007, worden dezelfde mailtjes steeds opnieuw opgehaald tot ik de mail van de server verwijder. Niet elke keer als ik mail ophaal, maar nadat er tijd is verstreken komen dezelfde mailtjes weer binnen. Ik heb meerdere emailaccounts, dus wat dat betreft is het logisch dat ik mailtjes vaker binnenkrijg, maar elke account blijft dezelfde mail steeds opnieuw ophalen. Dit gebeurt bij mail van twee verschillende providers/emailadressen. Ik heb ingesteld dat mail op de server moet blijven staan, maar op mijn andere laptop heb ik dat ook ingesteld en daar wordt de mail per account gewoon één keer opgehaald. Ik heb dus iets verkeerd ingesteld op de laptop die steeds dezelfde mail ophaalt, lijkt me, maar ik vind niet wat. Ik heb de accountinstellingen en de emailopties vergeleken met de instellingen op de laptop waar het goed gaat, maar vind geen verschillen. Ik heb de emailaccounts opnieuw ingesteld, maar ook dat heeft niet geholpen. Heeft iemand een idee wat er mis gaat?
Bedankt, Angela
Bedankt, Angela