DHCP doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

milcop

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2009
Berichten
84
beste...

ik heb sinds vandaag een nieuwe pc
en als ik m opstart en de internet kabel erin heb dan komt er iets in beeld te staan over een dchp Of dhcp
en als ik de kabel er gewoon utheb en opstart dan heb ik dat niet
weten jullie wat ik hiertegen kan doen?

Groeten milco
 
Beste Milco,

Heb je een mogelijkheid om er een fotootje van te maken? Want jouw vraag schept niet al te veel duidelijkheid...
 
helaas kan ik er geen foto van maken
ik zou kijken of ik de priciese tekst kan krijgen hier
is dat ook goed??
 
Zo, dat was snel :)

Wat mij vooral een raadsel is is wanneer het gebeurt. Voor het opstarten, na het opstarten, bij het opstarten van je browser...
 
het gebeurd als ik op het aanknopje van de pc druk dan krijg ik direct een code in beeld te staan met mac addr en dan dhcp
 
En gaat dat niet weg?

Trouwens, mijn tip, als je dat bericht gaat overtypen, typ dan het MAC adres (XX:XX:XX:XX) en een mogelijk IP adres (XXX.XXX.XXX.XXX) NIET over. Dit kan problemen met je privacy gaan geven.
 
nee
helaas gaat dat niet weg anders wasik het hier niet gaan posten xD

weten jullie iets??
 
Kan je het bericht misschien even doorgeven? Want DHCP is "goed" en MAC is "goed" dus...
 
helkaas niet
heb hier geen camera ofzo en mijn telefoon is kapot :(

weten jullie zo niet iets zonder dat ik de tekst hier heb

Alhoewel ik er misschien wel aan kan komen
dat post ik dan over een kwartier ofzo;)
 
haha nu naar 2 á 3 minuten wachten gat hij verder
kan ik op een of andere manier dit topic sluiten of...

Ojaa bedankt voor jullie hulp ;)
 
Met overtypen maak je me ook blij, en ook al doe je er een hele week over, ik blijf geduldig. Bij fora gaat het niet speciaal over snelheid. En ik krijg een mailtje als jij iets post dus doe maar rustig aan.

-EDIT-
Ooh, je kan het topic "sluiten" door bij je bovenste bericht in de blauwe titel op "Vraag is opgelost" te klikken
 
Laatst bewerkt:
hier de foutmelding als ik op de aan knop druk van mijn pc

Client Mac ADDR [xx.xx.xx.xx.xx.xx] guid: FD93EEFF F95B D6119FB0 2e66c74724e4 DHCP.....
 
beste,,,

helaas lukt het ons hier niet om in het bios te komen wat ze daar beschrijven,,,

zijn er andere tips

grtzz milco
 
als je op mijn naam klikt en op bekijk systeem klikt zie je het ;)

Maar het was een aanbieding van pc4everyone uit de metro ;) voor 139 een complete set
 
Je zou in het BIOS moeten kunnen komen als je heel snel achter elkaar op F10 drukt als je je PC aanzet
 
ik zou t zo ff proberen ;)

ik laat t zo snel mogelijk weten
 
Yesss....
het is gelukt
was even zoeken waar ik moest wezen maar opstarten van netwerk stond aan en = nu uit :) en alles gaat goed

Thnx voor al het hulp van hier wat jullie me hebben geboden

Groeten milco:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan