• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dhr. Schraven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pander

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2014
Berichten
198
Beste mensen,

Kennen jullie iemand die hier onder een andere naam bekend staat als *knip*. Ik wil daar graag mee in contact komen namelijk.

Mijn vermoeden is dat hij via een brancheorganisatie mijn werkgever heeft benaderd, mij (uiteraard zonder toestemming) heeft genoemd als zijnde contactpersoon
en een excel spreadsheet probeert te slijten n.a.v. door mij recent gestelde vragen op dit forum.

Gr,
Klaas Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit de persoon die je zoekt?
*knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helpmij.nl mensen zijn toch geen opsporingsambtenaren. Een vermoeden, via een brancheorganisatie, mijn werkgever etc. is allemaal nogal vaag en hoe kom je aan die naam? Wat HSV schrijft is slechts één topic uit 2009. Kan me voorstellen dat als je Excel-bestanden upload naar Helpmij.nl dat anderen dat wel eens pikken. Ik weet niet hoe het dan zit met auteursrechten.
 
Ook kan die *knip* mogelijk helemaal geen lid zijn van het Helpmij(-forum) en gewoon 'als bezoeker' (via bladeren op het forum, Google zoektocht etc.) tegen jouw vragen zijn aangelopen. Helpmij schermt geen bijlagen etc. af voor 'bezoekers'.

M.b.t. de suggestie van HSV: Ik heb het profiel van die *knip* geopend, en hij heeft maar 1x een vraag gesteld (toevallig waar ik toendertijd op gereageerd heb, nl. *knip* maar verder nooit meer ingelogd, en dat is in 2009 geweest. Zijn vraag ging niet over Excel, trouwens.
Die *knip* lijkt me dus niet degene te zijn waar de topicstarter naar vroeg, alhoewel niet uit te sluiten is dat hij (ook) 'als bezoeker' nog eens is gaan kijken op het forum.

Tijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het wel héél knap van die meneer. Je profiel geeft niet veel info over jou en je vragen gaan over iets dat je wilt maken voor stembureau's. Ik zou daar nu niet zomaar via een branchorganisatie een bedrijf uit kunnen zoeken en dan óók nog een ingang vinden en daarnaast dan de mazzel hebben dat "Pander" geen alias is. Weet je zeker dat je collega's je niet ongelofelijk in het ootje lopen te nemen??? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Ginger: Krachtige analyse (en ik moest lachen! :D)

Tijs.
 
@Ginger
Je profiel geeft niet veel info over jou
Geplaatste bestanden wel, *knip* en in het verleden bij .

@Senso
Helpmij.nl mensen zijn toch geen opsporingsambtenaren
Je hoeft allen maar te kijken in de eigenschappen van het document.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Pander,

Dit soort vragen horen niet thuis op Helpmij.nl.
Ik sluit daarom deze vraag om verdere ophef te voorkomen.

@iedereen

Een prettig weekend allemaal! :thumb:

[edit]
Op 12 maart ook alle persoonlijke gegevens uit het topic gehaald. (na overleg mod team)
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan