Dhtml

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeel2008

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
hallo, ik weet dat het mogelijk is in joomla bijvoorbeeld buitenstaanders via user management content aan te laten passen. (bv: ik maak een site voor iemand die een vakantiehuisje verhuurt, en hijzelf kan via in te loggen het rooster daarvan aanpassen, wanneer het huisje vrij is, wanneer niet. alleen het rooster. daarvoor heb ik m bepaalde rechten gegeven).
nu vraag ik me af of dit ook in html mogelijk is. misschien via DHTML?
weet iemand dat?

groeten jeel2008

nou, of het mogelijk is om een site of pagina in (d)html te maken en mensen van buitenaf te laten inloggen om die pagina aan te passen. dus niet in php.

Wordt lastig. Inloggen wil nog wel via JavaScript i.c.m. een cookie.

Het wijzigen van een pagina daarentegen zal niet lukken.

PHP is daar vele malen beter in dus waarom probeer je dat niet?
Je hebt het al over Joomla, die kun je toch zo downloaden?

joomla heb ik al, ook al een paar sites in.
maar omdat ik een hele site in html heb gemaakt (in Dreamweaver) voor iemand, zou ik die helemaal moeten omzetten. of niet?

of ik kan natuurlijk ook gewoon php pagina tussen al die html-paginas 'plakken' ?

Ik neem aan dat het alleen om het uiterlijk gaat.

Dan zou je van de HTML-site die je hebt een template kunnen maken binnen Joomla

ja, het gaat voornamelijk om hoe het eruit ziet. ik moet eigenlijk in php net zo;n pagina bouwen als die ik gebruikt heb als basis voor de overige paginas.
dat is een idee wat je zegt. gewoon een template maken, een php-pagina maken en daarnaartoe een link. dit was eigenlijk ook wat ik al bedacht had, maar ik dacht dat het misschien nog eenvoudiger kon en iets dergelijks ook met dhtml misschien mogelijk was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan