Dia presentatie werkt niet met wmp

Status
Niet open voor verdere reacties.

hulliemullie

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Hallo Allen,

Zit met het volgende probleem: Ik krijg regelmatig leuke diaprecentaties via outlook 2007 als bijlage. Dan wil ik deze openen maar dan gebeurd er niets. De diaprecentaties hebben als exitentie: pps. Dus nu kan ik al die leuke mooie precentaties niet openen! Wie kan mij de oplossing aandragen voor mijn probleem? Als ik de bijlage eerst opsla dan kan ik deze daarna ook niet openen! Hoop snel reacties te mogen ontvangen. Mijn besturingssysteem is Windows Vista

Groetjes,

Hulliemullie

Hoi,

Als je de pps eerst opslaat, dan in verkenner er naartoe gaat, en dan kiest bij rechtsklikken op het bestand voor Openen met... > Powerpoint? Misschien moet je, als Powerpoint er niet bij staat, eerst nog hiernaar bladeren. Dat zou moeten werken, anders gewoon eerst Powerpoint opstarten, dan de opgeslagen pss openen. :)

heb je sowieso powerpoint op je pc staan?

Hoi Wim,

Ja heb powerpoint 2007 dus dat is niet het probleem. Heb inmiddels een klein programmaatje gedownload: powerpoint viewer en daarmee kan ik de diaprecentaties heel makkelijk openen. Maar waar het mij omgaat is dat ik in het verleden een mail kreeg met bijlage en deze bijlage meteen kon openen en dus niet eerst de bijlage hoef op te slaan en dat is nu wel het geval? En van dat probleem wil ik af

Groetjes,

hullie

Hoi,

Als je de pps eerst opslaat, dan in verkenner er naartoe gaat, en dan kiest bij rechtsklikken op het bestand voor Openen met... > Powerpoint? Misschien moet je, als Powerpoint er niet bij staat, eerst nog hiernaar bladeren. Dat zou moeten werken, anders gewoon eerst Powerpoint opstarten, dan de opgeslagen pss openen. :)

Hoi Jelle,

Ja heb powerpoint 2007 dus dat is niet het probleem. Heb inmiddels een klein programmaatje gedownload: powerpoint viewer en daarmee kan ik de diaprecentaties heel makkelijk openen.

:shocked:
Maar waar het mij omgaat is dat ik in het verleden een mail kreeg met bijlage en deze bijlage meteen kon openen en dus niet eerst de bijlage hoef op te slaan en dat is nu wel het geval? En van dat probleem wil ik af

Laatst bewerkt:
Dat zit waarschijnlijk in je beveiligingsinstellingen van je mailprogramma.

Maar waar het mij omgaat is dat ik in het verleden een mail kreeg met bijlage en deze bijlage meteen kon openen en dus niet eerst de bijlage hoef op te slaan en dat is nu wel het geval? En van dat probleem wil ik af

Dat probleem heb ik zelf ook, maar ik heb nooit tijd/zin om een oplossing te zoeken. :p Ik vind het geen probleem.

Ik weet er dus helaas geen oplossing voor...

Staan die pps bestanden niet standaard op openen met? Dan zouden ze toch direct geopend moeten worden door Powerpoint, mits inderdaad ergens een beveiligingsinstelling dat tegen houdt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan