Dia Scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

genie47

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2006
Ben in het bezit van een Minolta Dimage Scan Dual F-2400
Hoe krijg ik deze aan de gang van alles geprobeerd niets doet het,Zowel onder Windows 2000 als XP

Even meer info graag. Foutmeldingen? Drivers installed?

Ik zou niet weten welke er zat een disk bij van Minolta maar deze wordt nietherkend door Windows.

Je krijgt die fout tijdens het installeren van de scanner?

Ja vermoedt van wel maar kosten een hoop geld toen, heb al twee keer een mail gestuurd naar Minolta maar krijg geen antwoord.
Lees wel hier en daar dat ze stoppen maar een beetje sevice mag ik toch wel verwachten.

Ik was ook niet zeker ervan of het hem wel was. Via google kwam ik al vrij snel bij een link die blijkbaar niet geheel goed was. Daarin stond de II versie.....f2400 ben ik verder ook niet tegengekomen op de site

De f-2400 is een SCSI scanner als ik het goed begrijp, de andere (terug te vinden) modellen, zijn USB.
Met google kom ik ook alleen maar zoekende mensen tegen, ziet er niet echt hoopvol uit :confused:

d43f4cd9d0.jpg

Is het deze??

Ja daar was ik algeweest ben nu twee weken aan het zoeken maar verwacht dat ik naar een andere scanner opzoek moet.

Dan is er hoop.
Notes on use with Windows XP Home Edition / Windows XP Professional.
1.Hardware compatibility
There are two types of Dimage Scan Dual hardware, one type does not support the New Power Macintosh G3 (Blue&White) and the other does. Only the latter type is compatible with Windows XP.
<Identifying your Dimage Scan Dual hardware type
Your Dimage Scan Dual unit can be used on Windows XP if ....>
a) Box
-If a Compatible with New G3 triangle-shape sticker is present on the outside of the box.
b)Enclosures
- If the New Power Macintosh G3 is listed in the system requirements table in the instruction manual for Macintosh.
- If an insertion sheet involving the information about the New Power Macintosh G3 was supplied in the kit.
- If the Dimage Scan Dual CD-ROM contains version 2.1.0 or later driver.
2.Driver software installation
You must be logged on as a computer administrator to complete the installation.

http://download2.konicaminoltaeurop...&lang=English&ml=00&rid=C1256AE800480E96&sub=

Erg hoopvol maar krijg het niet uitgepakt
Winzip geinstaleerd maar krijg steeds ,WinZip not found on your system
Winzip aan de praat gekregen maar nu weer de volgende mededeling:
Setup cannot to the destination File C;\Widows\ Twunk32.EXE

Laatst bewerkt:
Je hebt toch geen winzip nodig hiervoor, het is een 'self-extacting' bestand, gewoon op dubbelklikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan