Dia voorstelling afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
434
Wie o wie weet hoe het kan dat ik mijn afbeeldingen niet meer kan weergeven als "Diavoorstelling".

Ik klik op de "button" Diavoorstelling in de map afbeeldingen maar er gebeurt niks.


Mijn system : Intel Core2 Duo E6750 , 3.0 Ghz geheugen , Nvidia GT 7600 GT , Vista Ultimate ( 32 bits )
 
Wat als je dubbelklikt op de afbeelding, en dán de diavoorstelling start?
 
Reactie

XP_PC


Als ik dubbelklik opent hij de afbeelding met Windows Fotogallerie
 
Fotogalerie.png


:)
 
Reactie

XP_PC

Ik selecteer alle foto's rechtsklik en kies voor Voorbeeld , hij opent in Windows Fotogallerie , ik klik op "Diavoorstelling weergeven" en whalla !!!!


Maar in het verleden kon ik de Diavoorstelling starten via de knop in de werkbalk en dat was en is mijn vraag.
 
Dat snap ik maar nu weten we dat de functie diavoorstelling in ieder geval nog wel werkt.

Hoelang heb je dit probleem al?
 
XP_PC

Ik selecteer alle foto's rechtsklik en kies voor Voorbeeld , hij opent in Windows Fotogallerie , ik klik op "Diavoorstelling weergeven" en whalla !!!!


Maar in het verleden kon ik de Diavoorstelling starten via de knop in de werkbalk en dat was en is mijn vraag.

Hetzelfde probleem hebben we hier ook. Alleen werkt het ook niet bij het kiezen van die mogelijkheid vanuit de Windows Fotogalerie..help
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan