dia voorstelling in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo ,
Als schermbeveiliging gebruik ik de dia voorstelling zodat ik toch af en toe mijn opgeslagen foto's zie .
Nu wil ik dat de foto's zo'n 25 seconden in beeld hebben , bij vista gaan zij te snel . zo'n 8 seconden ( staat toch op langzaam ingesteld ) . Bij xp kon ik dat instellen van 1 seconde tot 3 minuten .
Hoe vertraag ik dit in vista ?
Mvg Hans

als schermbeveiliging een diavoorstelling?
---
Ah je hebt het niet over powerpoint ofzo... LOL
sorry!!!:o

Laatst bewerkt:
Ja ,
In xp klik je met rechts op leeg bureaublad , dan eigenschappen , dan schermbeveiliging en dan selecteer je diavoorstelling ( van mijn afbeeldingen )
Hans

ja ik heb dan ook eens gechecked hoe het bij mij was maar ik denk niet dat je dit kan doen met windows zelf... :confused:
Je zal hiervoor een programmatje moeten dowloaden denk ik...
Ik weet zo niet direct 1, maar google zal je wel kunnen helpen ;)

Liever geen programmaatje , zoiets moet toch ergens misschien in het register te veranderen zijn ?
Hans

pfoe ja je zou normaal de optie langzaam moeten kunnen gaan veranderen qua aantal minuten maar hoe? :P
dat is de vraag...

Sorry maar met regedit kan ik je echt niet helpen

Rechtsklikken op het bureaublad
Aan persoonlijke voorkeur aanpassen
Schermbeveiliging
Foto's kiezen
Wacht tijd instellen, kan van 1 minuut tot 9999 minuten
Bij instellingen kan je nog wat meer aanpassingen maken

Ron

euhm Haaren101...
Ik denk dat je het goed bedoelt maar dat is niet wat de TS zoekt eigenlijk denk ik :D
Wat jij aangeeft is hoelang er gewacht moet worden eer er een schermbeveiliging wordt ingeschakeld niet hoeland de overgang per foto zal duren

ja zoals ik al zei...
In vista is deze optie zo ingesteld maar je zal het wel ergens in een code kunnen aanpassen, misschien in regedit misschien ergens anders.
Ik weet het niet sorry :confused:

Je kan misschien eens de aandacht trekken van een admin, deze weten hierover normaalgezien erg veel maar natuurlijk ook niet alles veronderstel ik :P

Toch wil ik mijn vraag nogmaals onder de aandacht brengen , want ik denk dat wat ik wil wel kan ....maar ik weet niet hoe .

ja ik denk ook wel dat het mogenlijk moet zijn...
als er niemand op reageert, ik denk dat admin "puppie" wel heel veel weet en je misschien wel zal kunnen helpen.:thumb:

Maar ik denk natuurlijk dat als er andere mensen zouden zijn die een mogenlijke oplossing weten dat deze ook welkom zijn :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan