• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Diabetes Dagboekje

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaelrutten68

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2014
Wie kan mij helpen, ik heb een overzicht gemaakt, naast het invoerveld heb ik ook een "berekening insuline" staan. Mijn vraag is, kan iemand mij helpen, als ik in het linkerkolom bijvoorbeeld een gemeten waarde invul van
waarde 98 dan moet in de rechter kolom een automatisch getal komen te staan van het getal die bij de basis staat vermeld, in mijn overzicht is dat 22 (maar kan ook bijv. 26 of een ander getal zijn)
waarde 59 dan moet in de rechter kolom een automatisch getal komen te staan van het getal die bij de basis staat vermeld, dit getal is dan de basis van 22 - 4 dus de som zou dan uitkomen op 18, in mijn overzicht is dat 22 (maar kan ook bijv. 26 of een ander getal zijn) en dan de vraag is het mogelijk dat wanneer een waarde minder is dan 60 dat dit dan in rood wordt aangegeven
waarde tussen de 60 en 80 dan moet in de rechter kolom een automatisch getal komen te staan van het getal die bij de basis staat vermeld, dit getal is dan de basis van 22 - 2 dus de som zou dan uitkomen op 20, in mijn overzicht is dat 22 (maar kan ook bijv. 26 of een ander getal zijn)
waarde tussen de 80 en 150 dan moet in de rechter kolom een automatisch getal komen te staan van het getal die bij de basis staat vermeld, dit getal is 22
waarde tussen de 150 en 200 dan moet in de rechter kolom een automatisch getal komen te staan van het getal die bij de basis staat vermeld, dit getal is dan de basis van 22 + 2 dus de som zou dan uitkomen op 22, in mijn overzicht is dat 22 (maar kan ook bijv. 26 of een ander getal zijn) en dan de vraag is het mogelijk dat wanneer een waarde hoger is dan 150 dat dit dan in rood wordt aangegeven
waarde tussen de 200 en 300 dan moet in de rechter kolom een automatisch getal komen te staan van het getal die bij de basis staat vermeld, dit getal is dan de basis van 22 + 4 dus de som zou dan uitkomen op 24, in mijn overzicht is dat 22 (maar kan ook bijv. 26 of een ander getal zijn) en dan de vraag is het mogelijk dat wanneer een waarde hoger is dan 200 dat dit dan in rood wordt aangegeven
waarde hoger dan 30 dan moet in de rechter kolom een automatisch getal komen te staan van het getal die bij de basis staat vermeld, dit getal is dan de basis van 22 + 6 dus de som zou dan uitkomen op 20, in mijn overzicht is dat 22 (maar kan ook bijv. 26 of een ander getal zijn) en dan de vraag is het mogelijk dat wanneer een waarde hoger is dan 300 dat dit dan in rood wordt aangegeven

Andere suggesties natuurlijk altijd welkom.

Alvast bedankt.

Groet,
MichaelBekijk bijlage Glucose metingen.xlsx

Beste EA, dank u ik heb gekeken maar dit is te onduidelijk in een overzicht, natuurlijk is een grafiek altijd wel mooi, maar de artsen willen zien hoeveel basale insuline nodig is/was en wat de waarden zijn, vandaar het excel overzicht.

Groet,
Michael

Re

Goedemorgen, dank u, bijna...ik heb mijn metingen die ik nu heb gedaan verwerkt in de lijst, alleen de insuline heb ik nog niet toegevoegd, dit zou dan automatisch ingevuld kunnen worden n.a.v. basis insuline.

Sorry dat het zo uitgebreid is.

Groet,
MichaelBekijk bijlage Glucose metingen.xlsx

Beste Plongske, dit is een goed begin, alleen als ik de waarde 60 invul dan blijft er staan, is er een mogelijkheid dat dit aangepast want dan moet ik niet 22 eenheden insuline spuiten maar 2 minder dus dan wordt dit 18. En om nog meer duidelijkheid in het overzicht is het dan mogelijk dat onderwaarde en bovenwaarde een kleur rood krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan