diablo 2 probleem: ik zie m'n eigen poppetje niet? :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

rmbiking

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Ik heb het spel diablo 2 op m'n laptop staan, maar nu is het probleem dat ik hem wel gewoon start enzo, ik kom "in" het spel, kan met alle lui praten enzo, maar ik zie mezelf niet! wie weet het antwoord? bvd:thumb:

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf ook diablo 2 gespeelt.. Lord of the destruction.. nu is mijn vraag wat draait je laptop Vista / XP / 2000 .. en al naar je instellingen van het spel gekeken?

bedankt voor je snelle bericht:thumb: ik heb zelf windows xp op m'n laptop staan...

Dan zal het gwn normaal moeten doen.. maar omdat het in dit geval niet is.. heb je al is naar je instellingen gekeken?
Ligt ook eraan wat je voor klapjap hebt he.. als hij wss niet genoeg geheugen of iets dergelijks heeft kan hij dat uit zetten maar dan zal het via instellingen wel weer aan moeten te zetten zijn..

ik heb ook al naar alle instellingen gekeken maar niks werkt... ik heb LOD er ook bij... ik probeer die wel te installeren en kijken of hij het dan doet:thumb:

ik heb zojuist LOD geinstalleerd en even gespeeld en hij werkt perfect nu :thumb: iemand misschien nog tips hoe je het best kunt spelen enz.? ik ben nu level 4:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan