dial na starten explorer

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Wanneer ik explorer wil starten, verschijnt er in een venster niet mxstream-usb, maar dial. Elke keer moet ik het op mxstream zetten. Hoe zet ik dit vast op mxstream. Wat betekent eigenlijk dial? Systeem xp prof en i.e.6

Hoi,

Waarschijnlijk is er een dialer ongeweest geinstalleerd, deze kun je verwijderen door middel van een anti spyware programma..

Het volgende kun je ook nog doen, in IE onder extra, dan internet opties, tabblad verbindingen, daar de dial weg halen en mxstreams als standaard invoeren.

Groetjes, Dj Viper

Zou zo maar kunnen dat daardoor dit probleem > *klik* nog niet is opgelost. (althans, je meldt daar niet dat het is opgelost...)

Doe dus het volgende (naast het advies van DjViper): Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 6<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens ook daar verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan