dialer.8.p

Status
Niet open voor verdere reacties.

xinonix

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
Hallo,
Mijn gratis Vieren-scanner AVG 6.0 meld me (sinds drie dagen) een virus "dialer.8.P" - verder geen info beschikbaar - laat zich ook niet verwijderen
graag help,
eh ,
heel graag zelfs...
:confused:

geen idee,.. maar heb je al 's op spyware gescant?

--
trouwens ik zie dat je AVG 6 hebt, maar dacht dat versie 7.0 er al was.

Geplaatst door JKoelman
geen idee,.. maar heb je al 's op spyware gescant?

--
trouwens ik zie dat je AVG 6 hebt, maar dacht dat versie 7.0 er al was.

Mijn Spybot 1.2 kan niets vinden - zegttie - maar is misschien een luiaard. Heb hem al wel een hele tijd - misschien is de gratis-looptijd verlopen...

Mijn (gratis) AVG hebbik zonet nog op-ge-dated...
Misschien houden ze de "gratis-leden" niet echt in de bovenste schuif...

Je kan beter de nieuwe versie van Spybot 1.3 installeren en updaten, is trouwens gratis.
http://www.safer-networking.org/

Ga dan voor de zekerheid naar de gegeven link van Raisa en volg de instructies hoe een Hijack This Log te plaatsen aldaar.

Geplaatst door gezina
Je kan beter de nieuwe versie van Spybot 1.3 installeren en updaten, is trouwens gratis.
http://www.safer-networking.org/

Nieuwste Spybot zit er nu in - kan nix vinden.

Heb ook al met Stokona antivirus 3.0 Trail gescand (om eens wat nieuws te proberen) - die kan nix vinden...

Nieuste AVG her-plaatst - sorry - lukt niet - krijg steeds dialer.8.P &
"_Restore\Temp\A0136801.cpy can not be removed"

Ik krijg duidelijk problemen met surfen: "kan pagina niet vinden" komt op zowat elke site...

:(

Scan nog eens met je AV in veilige modus. Bij het opstarten van je pc meteen op F8 (of F6) achter elkaar blijven drukken, vervolgens krijg je een menu op je scherm en daar kan je kiezen voor veilige modus en zet je System Restore van tevoren uit en na de scan weer aan als je XP draait. Rechtsklik op Mijn Computer en kies Eigenschappen, tabblad System Restore en aldaar System Restore (Systeemherstel) uitvinken. Ben je wel je herstelpunten kwijt maar mogelijk ook die ongein.

Leeg ook je cache: open Internet Explorer. Klik op Extra, en vervolgens op Internet-opties. In het gedeelte "Tijdelijke Internet-bestanden", klik op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK. Klik op OK om het Internet-opties venster te sluiten.

En plaats dan eventueel nog een Hijack This Log zoals is aangegeven.

Geplaatst door gezina
Scan nog eens met je AV in veilige modus. Bij het opstarten van je pc meteen op F8 (of F6) achter elkaar blijven drukken, vervolgens krijg je een menu op je scherm en daar kan je kiezen voor veilige modus en zet je System Restore van tevoren uit en na de scan weer aan als je XP draait.

Heb geen XP, enkel een ME - kan dat kwaad?

Kan zijn dat met verwijderen van de cache en vervolgens scannen met je AV in veilige modus het probleem al is opgelost. Hier staat beschreven hoe je in ME System Restore uit en weer aanzet mocht dit nodig blijken. Maar plaats evengoed een Hijack This Log zoals is geadviseerd.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
Scan nog eens met je AV in veilige modus.

Leeg ook je cache

En plaats dan eventueel nog een Hijack This Log zoals is aangegeven.

-- Veilige modus AVG scan gedaan = nix beter

- Cache leeg = nix beters

- CWShreddder 1.57.0 kannix vinden

- Hijjack this 1.97.7 krijg ik niet in mijn compjoeter - lukte wel via majorgeeks.com - eindelijk lukt iets -
Scanned, maar kan geen "cpy" vinden, nou moe...

oeps, afdrukken wil niet meer - zal de handel effe moeten sluiten

Geplaatst door xinonix
Hallo,
Mijn gratis Vieren-scanner AVG 6.0 meld me (sinds drie dagen) een virus "dialer.8.P" - verder geen info beschikbaar - laat zich ook niet verwijderen
graag help,
eh ,
heel graag zelfs...
:confused:

Vandaag-pas, 13.06.2004, heeft AVG de "dialer.8.P" zelf ge-hield, eh healed.

Computer is nog steeds een puinhoop maar "the beast is gone"...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan