diavoorstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

testudo

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2006
Ik heb een diavoorstelling gemaakt met een aantal slides.
Nu wil ik de diavoorstelling automatisch laten starten na het inschakelen van mijn computer.
Dus ik leg mijn computer gewoon aan en van dan af start de computer gewoon op , gaat automatisch naar de slideshow en start die ook automatisch op.
Kan mij iemand helpen hoe ik dit moet verwezelijken? Welke opstart opdrachten moet ik geven aan mijn PC?

Je kunt proberen de voorstelling in je Opstarten map te zetten. Ik weet echter niet of dit gaat werken...
Open je presentatie in powerpoint en sla hem op als Powerpointvoorstelling, niet als gebruikelijk als presentatie.
Ga naar Start, Alle programma's, rechtermuisklik op de map Opstarten en klik op verkennen of openen. Plaats in die map die je nu voor je hebt je Powerpointvoorstelling bestand... ff checken of het werkt ;)

Waarom wil je dit eigenlijk?

klik op ''file''

klik dan op ''save as ...''

kies een naam voor het bestand.

daaronder zie je nog een strookje klik op da pijltje.

kies ''powerpoint show''

zo kijk nu eens in de map waar je het hebt opgeslagen en je vind hem terug in pps bestand en je kan hem afspelen en doormailen

als het je moest lukken dan mail je hem maar eens!

klik op ''file''

klik dan op ''save as ...''

kies een naam voor het bestand.

daaronder zie je nog een strookje klik op da pijltje.

kies ''powerpoint show''

zo kijk nu eens in de map waar je het hebt opgeslagen en je vind hem terug in pps bestand en je kan hem afspelen en doormailen

Ja, dat is hetzelfde alleen dan Engels :rolleyes:
Het gaat er ook om dat de presentatie bij het opstarten tevoorschijn komt, niet bij een mail o.i.d...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan