Munthunter
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 apr 2009
Ik maak gebruik van een Canon MP 630 printer. Met deze printer is het mogelijk om een een CD of DVD aan de voorzijde te bedrukken. Dit werkt perfect met het bijgeleverde tray-tje. Echter print de printer niet tot aan het gaatje, terwijl de CD of DVD het wel toe laat. Dit met als resultaat, dat er een DVD of CD is bedrukt maar een vrij groot gat van zo'n 4 CM wit. Ik heb alle instellingen bekeken. Het bijgeleverde Canon programma geeft nog een beetje toe, waardoor ik de cirkel kleiner heb gemaakt, tot die huidige 4 cm.
Via de printerinstellingen zelf, is er een knop om buiten de marges te printen, klik ik deze aan dan geeft hij meteen aan dat dit niet gaat. Ook in de handleiding staat dat het niet mogelijk is om dichter bij het gat te printen.
Is er een weg om deze vastgestelde marges te omzeilen? Ik wil graag mijn DVD's en CD's bedrukken tot aan het gaatje, zonder dat ik een grote witte cirkel op het schijfje heb.
Gr. Jeroen
Via de printerinstellingen zelf, is er een knop om buiten de marges te printen, klik ik deze aan dan geeft hij meteen aan dat dit niet gaat. Ook in de handleiding staat dat het niet mogelijk is om dichter bij het gat te printen.
Is er een weg om deze vastgestelde marges te omzeilen? Ik wil graag mijn DVD's en CD's bedrukken tot aan het gaatje, zonder dat ik een grote witte cirkel op het schijfje heb.
Gr. Jeroen