diefstal

Status
Niet open voor verdere reacties.

niko711

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Geachte helpmij-ers,
ik heb Windows Xp met Outlook 2002 Office pakket draaien op mijn laptop.
Wanneer ik mijn mail ophaal middels mijn Outlook verdwijnt de mail van de webmail. Naar mijn beste weten ligt dat aan een instelling en kan ik het zo regelen dat ik de mail binnen krijg in mijn Outlook Inbox maar dat het ook blijft staan in mijn inbox van mijn webmail. Ik kan echter deze instelling nergens traceren.
Graag zie ik dat verandert.

Bvd
Niko

Outlook express: menu extra > accounts > tabblad email > het account dubbelklikken of eigenschappen > tabblad geavanceerd:

'Een kopie van de berichten op de server achterlaten' aanvinken.

In Outlook zal het wel ongeveer hetzelfde gaan.

Vr.Gr. Egel.

Geplaatst door niko711
Geachte helpmij-ers,
ik heb Windows Xp met Outlook 2002 Office pakket draaien op mijn laptop.
Wanneer ik mijn mail ophaal middels mijn Outlook verdwijnt de mail van de webmail. Naar mijn beste weten ligt dat aan een instelling en kan ik het zo regelen dat ik de mail binnen krijg in mijn Outlook Inbox maar dat het ook blijft staan in mijn inbox van mijn webmail. Ik kan echter deze instelling nergens traceren.
Graag zie ik dat verandert.

Bvd
Niko

Je moet er nu wel om denken dat je uitkijkt hoeveel er op de webmail staat, want als die inbox te vol is, dan kan je geen mail meer ontvangen. Noch in je Outlook, noch op je webmail. :)

express?

Geachte Egel,
naar mijn beste weten behoren Outlook Express vragen ergens anders gedropt te worden. Daaruit kan je afleiden dat het niet om Outlook Express gaat.
Daarnaast staat er vermeld dat het om Outlook 2002 uit het Office XP gaat. De hulp die door je aangeboden wordt gaat dan ook niet op mede doordat er geen MENU EXTRA bestaat in het genoemde Outlook 2002 proggie.

BVD
Niko

Geplaatst door Egel
.........van de berichten op de server achterlaten' aanvinken.

In Outlook zal het wel ongeveer hetzelfde gaan.

Vr.Gr. Egel.

Ik denk dat Egel het wel degelijk begrepen heeft;)

Dit heb ik gevonden voor outlook 2003 (dus 2002 zal ook ongeveer hetzelfde zijn. Zoals je ziet is het bijna hetzelfde als bij outlook express).

Klik in het menu Extra op E-mailaccounts.

Klik op de optie Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen en klik op Volgende.

Selecteer onder Naam de POP3-account die u wilt wijzigen en klik vervolgens op Wijzigen.

Klik op Meer instellingen.

Klik op het tabblad Geavanceerd en schakel onder Bezorging het selectievakje Een kopie van berichten op de server achterlaten in.

U kunt ook opgeven dat u berichten automatisch van de e-mailserver wilt verwijderen na verloop van een bepaald aantal dagen, zodra u het item van uw computer verwijdert of zodra u de map Verwijderde items leegmaakt. Met deze instellingen voorkomt u dat de grootte van uw postvak de limiet overschrijdt die door de internetprovider is gedefinieerd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan