Digitaal TV op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

alanrump

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Hoi allemaal,

Ik heb sins kort digitaal TV van KPN gehaald.Op mijn TV kan ik het alleen via scart aan sluiten.Mijn vraag nu is, of ik mijn digitale TV ook op mijn pc kan aansluiten (TV is stuk) maar alleen heb ik geen Scart aan sluiting op me PC.Weet iemand waar ik zow een scart aan sluiting voor me pc kan halen of een andere oplosing daarvoor.

alvast bedank

VrGrt alan

ik heb niks van de boven genoemde spullen,wil er juist gaan halen

Er zijn genoeg verlopen op de markt, om van scart UIT, naar s-video, of video IN te gaan.

Ik heb total geen kennis van al die benamingen van de uitgangen die je net op noemde voor me " van scart UIT, naar s-video, of video IN te gaan" .Als ik toch ff verder denk bedoel je dat ik gewoon een TV kaart moet halen en daar aan eerst een kabel moet sluiten die met me TV kaart aangesloten kan worden en aan het andere uit einde een scart aan sluiting waar aan ik me digitale ontvanger aan kan sluiten ???
Hoop dat ik het een beetje door hebt wat je bedoeld en jij/u ook van mij

Je hebt ipp, geen TV kaart nodig, alleen een kaart die video beelden kan opnemen, die decoder voor digitale TV, filtert het digitale signaal eruit, zet het om in een videosignaal, die via de scart op de TV kan worden bekeken, de zenderkeuze gaat dan ook via die decoder, en niet via de TV.

Het zelfde geldt voor de TV kaart, de coax ingang gebruik je niet, maar ook weer de videoingang, want ook daar zal de kanaalkeuze via de decoder gaan.

Tip, laat de TV repareren.:)

jah dat is ook een optie maar jah ik kijk dan wel als ik dat doe zow niet spaar ik wel voor een nieuwe TV als vast bedank voor jullie snelle reaktie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan