digital beeldmateriaal naar PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERMERCEDES

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Ik heb 45 minuten beeldmateriaal op de camcorder samsung,Ik heb de kabels waarmee ik films welke ik download kan kijken op de TV,
Kan ik met deze kabels ook camera koppelen aan de PC.

Ik wil 45 minuten wat op de 8mm cassette band van de camera staat simpeltjes zo simpel mogelijk d.m.v. de juiste GRATIS software op de PC zatten en daarna branden op cd of dvd met NERO.

HEt branden is totaal geen probleem!.
De kabel zit niet bij de camera waarmee ik ff zoals een digitale camera contact kan leggen met me pc.

Ik heb alleen de plug-ins,in de kleuren geel,wit,rood.

Ik kan alles bekijken op de TV via de camera
Kan ik tydens het bekijken van dit beeldmateriaal net als videorecorder met een software programma opnemen op de PC.

Uiteindelijk wil ik gewoon van camera naar de PC

DIt zo simpeltjes mogelijk zonder aanschaf van kabels of dure software.Is windowsMplayer series 10 hiervoor geschikt!.

Hoe moet ik de camera aansluiten op de PC?welke kabels waarin en kan het via de TV dus camera op TV en dan TV op de pc..Mijn pc is namelijk gekoppeld aan me TV ik kijk alles wat ik DOWNLOAD op de TV aan films.
Ik hoop dat de vraagstelling zo duidleijk is geworden.

Omdat ik GEEN software wil kopen downloaden WEL maar dan GRATIS behoeft alle informatie van de camera niet.Verders zat de kabel niet bij camera bij aanschaf deze gaan ik ook niet kopen dus omtrent camera geef ik ook geen info.

Het moet toch kunnen & mogelijk zijn camera op PC te koppelen???

Alvast bedankt liefst wil ik de mogelijkheden horen,welke software ik waar kan donwlaoden gratis
dus GEEN vragen zoals merk camera,type etc...

Ik heb windows XP met SP2 ik heb meerdere USB-aansluitingen alle kaarten heb ik eveneens in me pc zitten,Heb ook een tv kaart kan tv kijken op de PC

Dus nogmaals draag de manieren hoe het WEL kan zonder vragen te stellen of mij te dwingen tot aankoop van kabels of software

Ik weet dat het kan hoe is de vraag.

thanx a lot fot the answer

dig beeld mat

Ik denk dat je dan een DV kabel nodig hebt, maar het een en ander is afhankelijk welke aansluiting er op je samsung zit

en bij een Dv kabel hoort een firewire, en als deze firewire in je pc zit, dan kost een kabeltje ongeveer 15 euro, zoniet een complete set 40,00 euro

als er een usb aansluitiong op zit kun je het doen via een usb kabeltje, maar nogmaals afhankelijk van de aansluiting op je camera, via je tv cabeltje lijkt mij niet mogelijk

maar ja de ontwikkeling gaat snel, you never know.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan