Digital MP4 Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yarown

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2013
Hallo Helpmij,

Ik heb een Digital MP4 Player, en ik wil graag een film erop zetten.
Dus heb ik netjes een film gedownload in MP4, als ik deze op mijn MP4 Player zet, zegt hij : EMPTY DISK.

Weet iemand hoe ik wel gewoon mijn film op mijn MP4 Player kan zetten, zonder deze fout?

Alvast Hartelijk dank!

Geef eens een link naar precies jouw apparaat, liefst meteen bij de fabrikant-website?

Tijs.

Er zou een handleiding meegeleverd moeten zijn. Check nog eens goed of je wel de juiste methode gebruikt om het bestand op je speler te zetten?
Of krijg je de melding Empty Disc als je 'm gaat afspelen?

Tijs.

Hoi Thijs,

Ik heb geen handleiding meer.... Ik krijg wel een EMPTY DISK inderdaad, maar ik kan de video nog niet eens zien staan.

Gr,

@Edmoor,

Bedankt, alleen heb ik zo veel converters gebruikt, zitten niet die bestanden tussen...

De handleiding heb je nu dus wel weer.
Ik kan alleen maar aangeven wat die handleiding zegt. Ik zou proberen zo'n bestand naar 3GP te converteren en kijken of die speler daar intrapt.

3Gp heb ik geprobeerd, helaas werkt het niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar vind je niet veel, behalve converters die geld kosten, of die niet naar MTV of AMV word over gezet.

De handleiding is duidelijk en zul je moeten zoeken naar een converter die dat wel kan.

Laatst bewerkt:
Misschien dat jij er nog een weet?
De meeste geven aan dat je maar 5 minuten kunt converten, en dat je dan toch echt zal moet betalen.

Transfer your favorite video files from wmv, wma, mpg, mpeg, mov or quicktime using the included software.
Kan zijn dat je dus deze software moet gebruiken om je files er op te krijgen.

Eyy!! Het werkt vgm!

Ees teste... Alvast bedankt!

Bijlagen

• Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    75,8 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan