Digitale beeldkwaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

netcat

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2001
Hallo allemaal, paar vraagjes,

Wij hebben 2 lcd tv's in huis 1 sony Bravia 32KDL-BX400 (50hz) en een Philips 32pfl4606H/12 (100hz) Op allebei de tv's digitaal van Ziggo. Op de Sony een HD ontvanger kastje Samsung DCB-H380 aangeloten met een scartkabel op de tv en in de Philips een CI+ module met smartcard van Ziggo ook aangesloten met een scartkabel via de dvd-recorder. Wat mij opvalt is dat de Philips veel maar dan ook veel beter en scherper beeld geeft dan de Sony. Heeft dit te maken met de scartkabel die via de Samsung ontvanger gaat, wat misschien wel kwaliteitsverlies geeft? of heeft dit puur te maken met de 100hz van de Philips tv die veel scherper beeld geeft? Want op de Sony tv zie ik nu niet veel verschil tussen analoog en digitaal. Tevens wil ik de firmware van de Philips tv updaten met een USB stick. Tijdens die update, kan ik dan de CI+ cam module met smartcard gewoon in de tv laten zitten? :confused:

gr
Conny

ten eerste het verschil 50hz en 100hz ten tweede elke tv is anders, kijk maar eens in de winkel sony,samsung,lg,philips met precies de zelfde dingen HD,100hz,LED toch zijn ze allemaal verschillend van kwaliteit dus jouwn philips is gewoon beter =)
*tip voor volgende tv
koop nooit online je tv op vertwouwen van wat er staat, (specs) zeggen niks kijk eerst in de winkel als je tientallen beeldschermen naast elkaar hebt welke de beste is en kijk dan online waar je hem het goedkoopst kan ophalen =)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan