digitale camera aan pc --> pc uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Dit is geen echt probleem meer, dus ik hoef geen oplossing, maar ik zou graag horen hoe zoiets zou kunnen komen

Ik heb al een aantal jaar een digitale camera, hij deed het altijd perfect, tot sinds kort, als ik nu de camera via usbkabel in de pc steek, gaat de hele pc uit (echt alles ventialtor, hardescgijf, cd/dvd stations en de rest)). haal ik de kabel er weer uit gaat de pc weer aan (zonder dat er ook maar een foutmelding komt). de usb poorten zijn niet kapot (mijn mp3speler doet t wel) het snoer is niet kapot (zit nu dekaartlezer aan), dus waarschijnlijk de camera (maar die werkt wel helemaal goed, en wil ik ook niet meteen terug naar een winkel brengen, want dan ben ik m wkijt een aantal weken/ maanden/ jaren ;) ) ik heb om toch de foto's van mn camera af te halen (voor 2,95 op cd zetten bij de fotowinkel wordt ook zo'n chaos) een kaarlezer gekocht, en dit werkt uitstekend. Vandaar dat dit geen probleem is eigenlijk, maar ik zou toch graag willen weten hoe zoiets zou kunnen komen, weet iemand hoe ziets kan?

Ik heb dit probleem wel is gehad met een muis.

Dat kwam toen omdat de computer nog aanstond. Aansluiten als de computer uitstaat en dan de computer aanzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan