digitale camera firewire naar usb??

Status
Niet open voor verdere reacties.

bennyboy

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2004
:thumb: beste mensen,

mijn zus heeft een camera waar ze mee kan filmen en fotos mee kan maken. deze camera heeft een firewire kabeltje. nu ging dit goed op haar oude laptop.. tot deze overleed (moederbord brandje) en ze een nieuwe moest kopen. deze heeft helaas geen firewire (niet echt goed opgelet met aankoop:confused:)

is er een adaptertje voor firewire naar usb? of een andere oplossing?

alvast bedankt

Volgens mij bestaat zoiets ook niet. Net zo makkelijk is een Firewire kaartje te kopen voor de laptop (cardbus of PCMCIA afhankelijk van de laptop) Dit soort kaartjes heb je vanaf € 20,- Let wel op, des de goedkoper de kaart, des de trager de doorvoorsnelheid meestal is !!!!

Volgens mij bestaat zoiets ook niet. Net zo makkelijk is een Firewire kaartje te kopen voor de laptop (cardbus of PCMCIA afhankelijk van de laptop) Dit soort kaartjes heb je vanaf € 20,- Let wel op, des de goedkoper de kaart, des de trager de doorvoorsnelheid meestal is !!!!

deze laptop heeft geen pcmcia ingangen of iets dergelijks.. alleen de standaard ingangen, wel een vrij beperkte laptop dus..

toch bedankt voor al jullie reacties, een fijne kerst nog ;-)

deze laptop heeft geen pcmcia ingangen of iets dergelijks.. alleen de standaard ingangen, wel een vrij beperkte laptop dus..

toch bedankt voor al jullie reacties, een fijne kerst nog ;-)

Dat zijn juist standaard ingangen voor een laptop. Vertel eens welk merk en type het is.

tsja, dan gaat het volgens mij ophouden tenzij de camera nog andere aansluitmogelijkheden heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan